Збільшення призводить до пандемії ще до чверті вибухового зростання

Послуга відеоконференцій Zoom поглиблює свою невід’ємну роль у житті під час пандемії, оскільки десятки тисяч інших підприємств та інших користувачів платять за передплату, щоб отримати більше контролю над своїми віртуальними зустрічами.

Сплеск платіжних клієнтів дозволив Zoom привітати ще одну чверть вибухового зростання. У понеділок компанія повідомила, що її дохід за період з травня по липень збільшився більш ніж вчетверо в порівнянні з аналогічним періодом минулого року до 663,5 млн. Доларів США, що збільшилось завдяки постійному зростанню кількості користувачів, які переходили з безкоштовної на платну версію послуги Zoom.

Zoom завершив свій другий фінансовий квартал із 370 200 клієнтів із щонайменше 10 співробітниками, що набрало близько 105 000 клієнтів з кінця квітня. Буквально рік тому Zoom мав лише 66 300 клієнтів, принаймні 10 співробітників оплачували підписку.

Усі ці гроші, що вливаються, допомогли Zoom заробити майже 186 мільйонів доларів, або 66 центів за акцію, протягом останнього кварталу, порівняно з лише 5,5 мільйонами доларів у той же час минулого року.

"Організації переходять від вирішення своїх безпосередніх потреб у безперервності бізнесу до підтримки майбутнього роботи в будь-якому місці, навчання в будь-якому місці та підключення в будь-якому місці на платформі Zoom на першому відео", — заявив генеральний директор Zoom Ерік Юань.

Інвестори також зафіксували Zoom. Після того, як цього року ціна вже зросла в п’ять разів, ціна акцій Zoom готова піднятися на ще більш високі висоти. Бурхлива реакція на його квартальний звіт підняла акції компанії майже на 23% під час розширених торгів у понеділок.

Якщо акції слідують за подібною дугою під час чергової торгової сесії у вівторок, Zoom вперше похвалиться ринковою вартістю понад 100 мільярдів доларів, що перевищує сукупну вартість двох поверхових автовиробників, General Motors та Ford, та двох основних авіакомпаній, американської та Об'єднані.

Ще на початку червня Zoom попередив, що протягом другої половини року може зазнати хвилі скасування абонентів, якщо зусилля, спрямовані на стримування поширення нового коронавірусу, дозволять більшій кількості працівників повертатися до офісів. Але триваючий спалах спонукав багатьох великих роботодавців залишати свої офіси закритими до кінця року і, можливо, до наступного літа — подія, яка може збільшити Zoom до ще більших висот.

Продемонструвавши впевненість, Zoom збільшив прогноз доходу на фінансовий рік, який закінчився в січні, майже до 2,4 млрд. Доларів проти приблизно 1,8 млрд. Доларів, як прогнозувала компанія Сан-Хосе, Каліфорнія на початку червня. Зараз прогноз більш ніж удвічі перевищує 910 мільйонів доларів, що передбачала Zoom на початку свого фінансового року.

Zoom процвітає здебільшого тому, що найгірша пандемія за століття закрила значну частину економіки в березні, коли роботодавці закрили свої офіси, а школи закрили свої кампуси. Це змусило мільйони робітників та студентів скористатися Zoom та іншими службами відеоконференцій, щоб отримати свою роботу та шкільні завдання.

Zoom швидко виявився найдоступнішою послугою відеоконференцій, закріпивши себе як найпопулярніше місце пандемії для віддаленого підключення до всього, від віртуальних коктейльних вечірок до складних судових слухань, на додаток до щоденної роботи.

Раптовий попит, здавалося, спочатку заставив Zoom несподіваним, роблячи його службу вразливою для хакерів і зловмисників, які експлуатували слабкі місця безпеки, щоб вдаритися або підглядати засідання. Zoom заявляє, що вважає, що закрила більшість лазівків і врешті-решт відвоювала деякі шкільні округи, які тимчасово відмовились від служби через проблеми безпеки.

Зовсім недавно Zoom зазнав серйозних збоїв у роботі, за тим самим твердженням, що багато шкіл відновлюють навчання в Інтернеті після літньої перерви. Хоча відключення тривало лише кілька годин, збій підвищив обізнаність про все більшу залежність суспільства від Zoom.

Facebook Comments