Заплямований скандалом Nissan демонструє виробничі інновації

Компанія Nissan заявляє, що розробила новий спосіб виробництва високотехнологічних автозапчастин, що підкреслює технічні витонченості японського автовиробника, навіть якщо перед нею триває скандал за участю екс-голови Карлоса Гона.

Компанія Nissan Motor Co. заявила, що досягла "прориву" у формуванні деталей із армованого вуглецевим волокном, або CFRP, компонентів, які зараз використовуються в гоночних автомобілях та реактивних літаках через їх малу вагу та міцність.

Усі провідні світові виробники автомобілів працюють над збільшенням використання CFRP. Перешкоди були вартісними, які часто приблизно в 10 разів перевищують сталеві, і тривалий час, необхідний для формування деталей.

Виконавчий віце-президент Хідеюкі Сакамото заявив, що деталі CFRP будуть використовуватися у серійних спортивних автомобілях через чотири-п’ять років завдяки новій процедурі лиття залитої смоли.

Заощадження витрат відбувається завдяки скороченню часу виробництва приблизно з трьох або чотирьох годин до двох хвилин, сказав Сакамото. Кожні дві хвилини автомобіль з'їжджає з конвеєра Nissan.

Вага автомобіля має вирішальне значення для створення моделей екологічними, коли стандарти викидів посилюються по всьому світу, сказав він.

Зусилля Nissan важливі, оскільки велика частина вартості автомобіля походить на його виробництво, а не на сировину, заявив Джунья Іноуе, доцент Інституту промислових наук Токійського університету.

Але автовиробники боролись із вартістю та формуванням деталей CFRP, а також зі створенням системи переробки для них, яка є більш складною, ніж з металами, сказав Інуе в п'ятницю.

"Інновації у виробництві, як правило, залишаються прихованими", — сказав він. "Але Nissan може похвалитися чудовими інженерними технологіями".

Проблеми Nissan не закінчились, оскільки його суть була загрожена пандемією коронавірусу.

Цього тижня глобальне рейтингове агентство DBRS Morning Star заявило, що модельний ряд Nissan старіє, його нові моделі, як правило, знаходяться в легкових автомобілях, де норма прибутку низька, а продажі страждають на ключовому північноамериканському ринку. Це знизило Nissan до "негативного", після зниження минулого року та на початку цього року.

У судовому процесі в Токіо, який розпочнеться 15 вересня, Nissan також загрожує фінансовим звинуваченням у зловживаннях, пов'язаних з недоотриманням компенсації Гона. Також проходить суд над Грегом Келлі, колишнім американським керівником. Nissan визнав свою провину, тоді як Келлі каже, що він невинний.

У світліші новини, Nissan планує представити нову версію свого флагманського спортивного автомобіля Z приблизно одночасно.

Facebook Comments