Walmart представляє програму підписки, щоб кинути виклик Amazon

Битва за перевагу в Інтернеті триває, оскільки у вівторок Walmart оголосив про найближчий запуск програми членства, яка забезпечує безкоштовну доставку, оскільки найбільший світовий роздрібний торговець безпосередньо націлений на електронну комерцію, яка перебуває на Amazon.

Довго обговорюваний Walmart + розпочне роботу 15 вересня, стягуючи 98 доларів на рік або 12,95 доларів на місяць, щоб забезпечити безкоштовну доставку, як тільки того ж дня, а також знижки на пальне та інші функції.

Послуга буде конкурувати з програмою Amazon "Prime", яка пропонує безкоштовну доставку протягом двох днів із підпискою зі порівнянною ціною, яка також забезпечує безкоштовні та розважальні пропозиції відео та розваг.

Оголошення Walmart підкреслило необхідність задоволення потреб споживачів в економіці, що швидко розвивається, особливо на тлі потрясінь, спричинених пандемією коронавірусу, що спричинила сплеск технологічних адаптацій до робочого та домашнього бізнесу.

"Життя стає складнішим, ніж будь-коли. Walmart + спроектований, щоб полегшити його — даючи клієнтам можливість не жертвувати на витрати чи зручність", — сказала головний клієнт Walmart Джейні Уайтсайд.

"Ми завжди були чемпіонами за правильний товар за потрібною ціною, але зараз це більше, ніж це. У нас також є правильні торгові рішення в потрібний час".

Запуск Walmart + відбувся в той час, коли світовий гігант роздрібної торгівлі об'єднався з Microsoft, намагаючись придбати TikTok, китайську відео-програму короткої форми, яка потрапила під обстріл президента Дональда Трампа.

Додаток опинився в центрі дипломатичного шторму між Вашингтоном і Пекіном, оскільки 6 серпня Трамп підписав розпорядження, яке дає американцям 45 днів припинити ведення бізнесу з китайською материнською компанією TikTok ByteDance.

Великий поштовх електронної комерції

Акції Walmart підскочили на 6,3 відсотка до 147,59 доларів, щоб стати найбільшим виграшем у Dow.

Walmart + замінює послугу передплати роздрібного гіганта "Безлімітна доставка", яка пропонувала доставку додому понад 160 000 товарів.

Це останній крок у головному нарощенні електронної комерції, зумовлений придбанням Jet.com Walmart у 2016 році за 3,3 мільярда доларів та додатковими інвестиціями на мільярди доларів для розробки додатків для смартфонів, модернізації ланцюгів поставок та розгортання бордюру. продовольчі товари та інші товари в тисячах американських магазинів.

Нова послуга також надасть учасникам знижки до п'яти центів за галон на АЗС Walmart.

І він пропонує функцію "сканувати і їхати", яка дозволяє споживачам оплачувати товари, скануючи їх за допомогою програми для смартфона, щоб отримати "швидкий, простий і безконтактний досвід оплати", заявив Walmart на своєму веб-сайті.

Успішне придбання TikTok у корпорації Microsoft може відкрити додаткові можливості, що дозволить Walmart просувати маркетингову платформу з користувачами TikTok, які, як правило, є молодшими покупцями, які звертаються до Інтернету за тенденціями способу життя і, як правило, не є великими споживачами Walmart.

Потенційна золота шахта даних молодих користувачів також може допомогти Walmart сильніше конкурувати з Amazon, вважають аналітики.

І придбання TikTok може дати Walmart ключову розважальну платформу після попередніх зусиль. У квітні сервіс Walmart "на замовлення" Vudu оголосив, що буде проданий Fandango Media, який є частиною Comcast.

Amazon і Walmart досягли сильних результатів під час пандемії коронавірусу, оскільки споживачі все частіше покладаються на електронну комерцію, щоб замовляти продукти через Інтернет як для доставки, так і для доставки.

Walmart також виграв від статусу "необхідного" магазину, якому дозволялося залишатися відкритим під час весняних блокувань, тоді як влада змушувала інші магазини закриватися.

Минулого місяця Walmart повідомляв про більш високі квартальні прибутки, частково через 97-відсотковий ріст продажів електронної комерції в США.

Facebook Comments