Вивчення розвінчає міфи про роботозвання, закладає основи для їх зупинки

Нове дослідження Державного університету Північної Кароліни виявляє, що кількість роботових дзвінків не збільшується, і якщо відповісти на роботокол, ви не отримаєте більше шансів отримати додаткові робочі дзвінки. Однак історії, які ви чули про людей, які отримують сотні непрошених дзвінків? Це правда.

"Ці висновки випливають з більш широкого дослідження, яке є першим кроком до більш надійного набору інструментів для зменшення роботозаписів, якщо не усунення їх", — каже Бред Ривз, співавтор статті про роботу та доцент кафедри інформатики в штаті NC. "Ми досягли певних принципових успіхів у відстеженні робочих дзвінків назад до їх джерела, і прискорили багато загальноприйнятої мудрості стосовно робочих викликів".

"Пандемія COVID-19 дійсно підкреслила важливість цієї роботи, тому що роботодавці змусили людей менше відповідати на телефонні дзвінки з невідомих номерів — і це ускладнює контактним трекерам робити свою роботу", — говорить Сатвік Прасад Кандидат наук студент штату NC та перший автор статті.

Для цієї роботи дослідники визначають робочі дзвінки як автоматизовані або напівавтоматизовані дзвінки, які відтворюють записане повідомлення. Для вирішення питань, пов’язаних з робототехнічними викликами, дослідники співпрацювали з комунікаційною компанією Bandwidth Inc., щоб створити 66 606 телефонних ліній, які будуть використовуватися виключно для моніторингу роботи робочих дзвінків. Кінцевою метою було зібрати дані про те, як працювали робочі дзвінки та кампанії robocall. Дослідники стежили за лініями протягом 11 місяців, з початку 2019 року до початку 2020 року.

Щоб забезпечити відчуття масштабу, відповідні телефонні лінії отримали 1,481,201 небажаних дзвінків протягом 11-місячного періоду дослідження. Дослідники використовували автоматизовану систему, щоб відповісти на більш ніж 146 000 цих дзвінків. Система також записувала дзвінки та аналізувала звук.

"Одне з наших дослідницьких питань полягало в тому, чи погіршуються робочі дзвінки, або стають частішими", — говорить Прасад. "Ми виявили, що відповідь" ні "- кількість роботозвань була практично однаковою з місяця в місяць".

"Нам також було цікаво, чи відповідь на роботокол викликає більше ймовірності того, що телефонна лінія отримає додаткові робочі дзвінки", — сказав Рівз. "Протягом багатьох років обмін повідомленнями урядових установ та довірених неприбуткових організацій зосереджується на зниженні робочих дзвінків, не відповідаючи на дзвінки з невідомих номерів. І хоча ми заохочуємо людей уникати спілкування з роботозванком, ми виявили, що відповідь на роботозвання не впливає на кількість роботозвань. ти отримуєш ».

Однак дослідники виявили, що інша розповсюджена історія про роботоклики була правдивою.

"Усі в дослідницькій групі чули історії про знайомого знайомого, який отримав стільки небажаних дзвінків, що вони не могли навіть користуватися своїм телефоном день або два", — говорить Рівз. "І ми з'ясували, що це рідкісне, але реальне явище. Ми називали ці події великої кількості дзвінків" штормами "і виявили, що вони трапляються, коли робокаллер позначає себе за допомогою підробленого номера телефону — і цей номер телефону фактично належить Якщо робокаллер здійснює сотні тисяч дзвінків за допомогою підробленого номера, сотні людей бачать його у своєму списку "пропущені дзвінки" і передзвонюють його. Великий обсяг дзвінків суттєво унеможливлює особу, яка насправді має відповідний номер телефону, щоб користуватися своїм телефоном. Однак, оскільки робокаллери перемикають номери досить часто, незручність триває лише день-два ".

Але хоча ці висновки цікаві, деякі з найважливіших висновків випливають з аналізу дослідників аудіозаписів robocall.

"Перш за все, близько 62% непроханих дзвінків, які отримали наші номери, практично не містили аудіозаписів — що було напрочуд високим", — каже Прасад. "І лише трохи більше половини з решти 38% містили достатню кількість аудіоданих, щоб ми могли провести чітку оцінку".

"Але, що було захоплюючим, було те, що нам вдалося виявити однакові або майже однакові дзвінки, що дозволяло нам групувати дзвінки в кластери, які були чітко пов'язані з однією кампанією", — говорить Рівз.

"Це велика справа, тому що відстеження зворотного дзвінка через постачальників послуг зв'язку — це ручний процес, який потребує часу", — пояснює Ривз. "Ми почали з відповіді на трохи більше 146 000 дзвінків — неможливо було б простежити їх усі назад. Але спочатку ми усунули всі безшумні дзвінки, що значно звужує їх. Потім ми змогли об'єднати дзвінки в 2687 конкретних кампаній. Більшість кампанії здійснили лише декілька дзвінків, але ж кілька цих кампаній здійснили тисячі дзвінків. Отже, ви можете ефективно звузити велику частину робочих дзвінків лише до декількох кампаній. І ви можете відстежити їх. Це тема, яку ми будемо обговорювати в більшій перспективі в майбутньому ".

Документ "Хто дзвонить? Характеризуючи робочі дзвінки за допомогою аналізу аудіо та метаданих", був представлений 12 серпня на симпозіумі з безпеки USENIX, де він отримав перше місце в Інтернеті від Facebook та премію за відзнаку.

Facebook Comments