Twitter, Facebook вживають нових заходів для стримування маніпуляцій з виборами

Твіттер і Facebook у четвер оголосили про те, щоб перешкодити зусиллям обдурити або розділити виборців, коли США наближаються до суперечливих президентських виборів.

Twitter оприлюднив нові кроки щодо запобігання розповсюдженню контенту з "державних засобів масової інформації", які використовуються для просування політичної програми уряду — це стосується ключових точок з Росії та Китаю.

У той же час Facebook заявив, що зняв з Румунії рахунки, що проводять оманливу кампанію, роблячи вигляд, що американці підтримують президента США Дональда Трампа.

Мережа націлила США на повідомлення про майбутні президентські вибори; кампанія Трампа, консервативна ідеологія, християнські переконання та ультраправа організація Qanon пов'язані з теоріями змови, повідомляє Facebook.

Сан-Франциско, заснований у Twitter, заявив, що додасть нові ярлики до облікових записів засобів масової інформації, пов’язаних із державою, і "більше не посилюватиме" свої твіти через свої рекомендаційні системи, останнім кроком для виявлення та обмеження поширення державних кампаній впливу.

Прес-секретар Twitter заявив, що точки, які постраждали від нової політики, включають російські компанії Sputnik та RT та китайську компанію Xinhua, але не надали повного списку.

"На відміну від незалежних ЗМІ, державні засоби масової інформації часто використовують висвітлення новин як засіб для просування політичного порядку денного", — пояснив Twitter у своєму випуску.

Твіттер заявив, що рішення не вплине на "державні медіа-організації з редакційною незалежністю", конкретно посилаючись на британські BBC та Національне громадське радіо, що базуються в США.

Оголошення Twitter є результатом аналогічної акції Facebook на початку цього року, в якій розміщено вміст із засобів масової інформації, які редакційно контролюються урядами.

Спотворення дебатів

Ці кроки відбуваються на тлі занепокоєння щодо кампаній урядів, спрямованих на вплив на вибори та громадські настрої в інших країнах через засоби масової інформації, які маскують їх справжнє походження.

Кампанії, що керуються державою, мали визначну роль у соціальних мережах під час виборів у США 2016 року та були помічені у всьому світі.

Нещодавній звіт дослідників Оксфордського університету виявив, що теорії дезінформації та конспірації поширюються провідними засобами масової інформації з Росії та Китаю, а також з Ірану та Туреччини.

Також Twitter планує нові мітки автентифікації для "ключових урядових чиновників", уповноважених виступати від імені держави.

"Ми вважаємо, що це важливий крок, коли люди бачать рахунок, який обговорює геополітичні питання з іншої країни, вони мають контекст щодо його національної приналежності та краще інформуються про те, кого вони представляють", — йдеться у повідомленні.

Збивання "неаутентичного" вмісту

За словами керівника політики з безпеки Натаніла Глейхера, Facebook вилучив 35 облікових записів, три сторінки та 88 облікових записів Instagram, як частина тривалої боротьби проти "скоординованої неправдивої поведінки".

"Люди, які стоять за цією мережею, використовували підроблені акаунти, щоб створювати себе американцями, посилювати та коментувати власний контент, а також керувати сторінками, включаючи деякі, що представляють фан-сторінки президента Трампа", — сказав Глейхер.

Команда з безпеки у Facebook визначила, що діяльність походить із Румунії та зосереджується на США.

"Ми знайшли цю мережу як частину нашого розслідування підозр на скоординовану неправдиву поведінку перед виборами 2020 року в США", — сказав Глейхер.

Мережа часто переказувала історії консервативних новинних мереж США та кампанії Трампа, повідомляє Facebook.

Сторінки Facebook у кампанії мали близько 1600 підписників, тоді як близько 7200 людей стежили за одним або кількома його обліковими записами в Instagram, повідомляє Каліфорнійський інтернет-гігант.

Такий скоординований обман, як цей, «розмиває життя між здоровою публічною дискусією та маніпуляціями», — заявив Глічер під час брифінгу журналістів.

"Ми можемо вирішити лише частину того, що є викликом для всього суспільства; стає все зрозумілішим, що жодна організація не може вирішити це самостійно".

Він повторив заклик виконавчого директора Facebook Марка Цукерберга до політичних лідерів встановити чіткі правила щодо того, який тип вмісту чи поведінки не слід допускати через Інтернет-платформи.

"Незважаючи на те, що важко визначити мотиви, поведінка все ще порушує нашу політику, і ми можемо зняти вміст", — сказав він. "Не має значення, на якій стороні вони".

Facebook Comments