Суд повідомляє Uber, Lyft класифікувати водіїв як співробітників

Суд Каліфорнії надав Uber та Lyft до середини наступного тижня, щоб перекласифікувати водіїв як службовців відповідно до нового закону штату.

Ухвала виникла в понеділок, коли суддя ухвалив обмежувальний наказ у позові, поданому генеральним прокурором Каліфорнії Ксав'є Бесерра та трьома містами, включаючи Сан-Франциско, де розташовані Ліфт та Убер.

Позов закликає компанії дотримуватися державного закону, який набрав чинності на початку цього року, який вимагає, щоб «робітники концерну», такі як водії Uber та Lyft, були класифіковані як працівники, які мають право на безробіття, медичні та інші виплати.

"Суд зважив і погодився: Uber та Lyft повинні припинити незаконні невірні класифікації їхніх водіїв, поки наші судові процеси триватимуть", — йдеться у повідомленні Becerra.

"Хоча до цього бою ще належить довгий шлях, ми просуваємось уперед, щоб люди Каліфорнії отримали захист робочого місця, якого вони заслуговують".

Uber підтримує проведення референдуму в державі про скасування закону, при цьому зобов’язуючись забезпечити пільги для мережі соціального захисту, яка дозволила б забезпечити незалежність працівників.

Суддя в ухвалі написав, що Uber і Lyft не можуть нескінченно відкладати свій "день розплати", коли справа стосується дотримання закону.

Uber стверджує, що більшість його водіїв хочуть залишатися незалежними, навіть якщо вони також шукають переваги.

Лайфт пообіцяв оскаржити рішення судді, посилаючись на судову битву як на боротьбу за незалежність водія.

"Водії не хочуть бути співробітниками, повна зупинка", — сказав Ліфт у відповідь на запит AFP.

"Зрештою, ми віримо, що це питання вирішить виборці Каліфорнії, і що вони стоять на стороні водіїв".

"Нова модель"

"Помилкова класифікація шкодить водіям, і це покладає тягар на платників податків платити за пільги, які повинні надавати Uber та Lyft", — заявив міський адвокат Сан-Франциско Денніс Еррера.

"Під час цієї глобальної пандемії водіям ще важливіше отримати доступ до захисту, наприклад страхування від безробіття".

Суддя дав Uber та Lyft 10 днів, щоб виконати наказ, на який компанії можуть оскаржити.

На цьому тижні Uber виклав пропозиції щодо нового типу відносин з працівниками концерну, включаючи власних водіїв, які дозволять їм залишатись незалежними підрядниками, але матимуть певні переваги.

Велетенський гігант описав "нову модель для роботи на незалежній платформі" в документі, на який він сподівається, що може бути використаний в якості основи для Uber та подібних фірм, що покладаються на незалежних працівників.

Компанія прагне "забезпечити впевненість мільйонам незалежних підрядників, які будуть все більше покладатися на незалежну роботу, щоб допомогти їм вирішити економічні виклики, що стоять перед нею", — зазначив Uber у своєму документі.

Uber запропонував вимагати від компаній, які займаються концерном, засновувати "пільгові фонди", дозволяючи працівникам концерну нараховувати та використовувати гроші на пільги або оплачувані відпустки.

Виконавчий директор Дара Хосровшахі, пише The New York Times, заявила, що нинішня система зайнятості застаріла, і "змушує кожного працівника вибирати між тим, як працівник має більше переваг, але меншою гнучкістю, або незалежним підрядником з більшою гнучкістю, але майже без мереж безпеки . "

Uber стверджує, що вимога, щоб водії були класифіковані як працівники, залишила б роботу лише для невеликої частини його водіїв і що витрати стануть дорожчими.

Понад 85 відсотків водіїв Lyft у Каліфорнії працюють менше 20 годин на тиждень, причому багато хто з них шукають гнучких годин, оскільки це батьки, студенти, пенсіонери або влаштовують інші робочі місця, повідомляє компанія.

Facebook Comments