Що Walmart бачить у TikTok? Мільйони молодих покупців

Walmart, можливо, є найбільшим роздрібним торговцем у світі, але, в основному, не вдалося намагатись подолати мережеве домінування Amazon.

Чи може відповідь TikTok, швидкозростаюча 3-річна програма, наповнена густими відео?

Бізнес компанії TikTok у США вистачає, а адміністрація Трампа намагається змусити продаж, заявляючи про ризики національної безпеки через свого китайського власника ByteDance. TikTok заперечує, що це ризик, і подає позов до припинення адміністрації від загрози заборони.

Як повідомляється, з'явилися інші, але єдиними підтвердженими дружинами є Walmart, що поєднується з технологічним гігантом Microsoft.

Роздрібний торговець великої коробки дав лише невиразне обгрунтування того, чому він хотів би TikTok, але, схоже, він охопив свою широку аудиторію молоді.

Електронний комерційний бізнес TikTok сьогодні невеликий, але він заявляє, що в США 100 мільйонів користувачів — неймовірно, майже третина країни. Багато з них молоді, до покупця стає все важче дістатись за допомогою традиційних засобів масової інформації та реклами.

"Майбутній клієнт Walmart або Amazon — це те, що пропонує TikTok", — сказав Аміт Шах, головний стратегічний директор VTEX, яка створює інтернет-ринки для брендів.

У п’ятницю Вальмарт відмовився коментувати. TikTok не відповів на запитання про свій бізнес електронної комерції в США чи стратегії інтернет-покупок, вбудовані в Douyin, сестринську послугу TikTok, доступну в Китаї.

Інтернет-продажі Walmart зростають надзвичайно, майже вдвічі збільшившись за останній квартал, і більша частина цього зростання відбулася під час спалаху коронавірусу у людей, які купували продукти через Інтернет, а потім забирали їх у магазині. Але Bentonville, штат Арканзас, бегемот все ще далекий другий для Амазонки, за оцінками, цей рік займає лише 6% від усіх онлайн-продажів в США в порівнянні з 38% Amazon, повідомляє фірма для дослідження ринку eMarketer.

Щоб спробувати наздогнати, вона придбала кілька невеликих брендів одягу в Інтернеті, лише щоб знову продати їх через пару років. І нещодавно він закрив Jet.com, лише через чотири роки після його придбання за 3 мільярди доларів.

Але аналітики з оптимізмом оцінюють потенціал TikTok допомагати Walmart розірвати горіх в Інтернеті. Вони бачать, як Walmart використовує свою логістику та домінанту виконання, за допомогою Microsoft на технічному рівні, щоб використовувати додаток, який містить зірок випадкових людей та тримає людей приклеєними до своїх екранів телефону.

Walmart може перетворити TikTok на розширення своєї торгової машини, допомагаючи рекламодавцям, творцям та іншим продавати товари. Користувачі TikTok, які переглядають і купують як частину свого досвіду роботи в додатку, можуть навіть не знати про підключення Walmart.

"Це досить потужно", — сказав аналітик РБК Алекс Зукін. Це також допомогло б отримати дані про те, що покупці хочуть і роблять, цінну інформацію для роздрібних продавців та рекламодавців.

Instagram, що належить Facebook, також все більше стає цифровим торговим центром. Це дозволяє користувачам робити покупки та платити за програму без необхідності відвідувати веб-сайт продавця. Facebook розглядає TikTok як головного конкурента.

Сьогодні в американському додатку TikTok деякі впливові та бренди у своїх профілях розміщують посилання, на які користувачі можуть натискати та купувати речі. Деякі рекламодавці розміщують посилання у коротких відео, які з’являються між відео творців. Наприклад, у Disney Plus була відеореклама TikTok, яка дозволяла користувачам реєструватися в потоковій службі.

Можливо, Walmart може отримати скорочення доходу від продажів, здійснених через TikTok, заявила Ліндсей Фіннеран-Гінграс із Hill + Knowlton Strategies, яка працює з брендами над їх цифровими стратегіями. Instagram стягує з роздрібних торговців комісію, якщо покупець використовує інструменти оплати Instagram. Однак, плата відкликається до кінця 2020 року.

Walmart може також використовувати TikTok для просування ключових продавців з його інтернет-ринку, які він намагається розробити для того, щоб конкурувати з Amazon, заявили аналітики KeyBanc.

"Лінії розмиваються між традиційними покупками, цифровими покупками та соціальними медіа", — сказав аналітик UBS Майкл Лассер у записці дослідження. Уолмарту "потрібно більше піддаватися цій тенденції".

Facebook Comments