Rolls-Royce запускає нового Ghost серед вірусних турбот

У вівторок Rolls-Royce представив свою довгоочікувану нову модель "Ghost", навіть коли керівник виробника розкішних автомобілів попередив, що коронавірус вплине на автомобільний ринок протягом декількох років.

Нова модель у комплекті з 6,75-літровим твін-турбодвигуном V12, мінімалістичним дизайном і навіть фірмовою парасолькою коштуватиме близько 222 000 фунтів стерлінгів (250 000 євро, 298 000 доларів).

Тим не менше, принади нового автомобіля із символом статусу для надбагатих було б недостатньо, щоб пом'якшити удар пандемії в короткостроковій перспективі, попередила група.

"Ми очікуємо, що COVID-19 залишатиметься (складність) деякий час, поки не буде доступна вакцина", — заявив керуючий директор Rolls-Royce Торстен Мюллер-Етвоес у телефонному інтерв'ю AFP.

"У середньостроковій перспективі, я б сказав, протягом трьох років, ми повинні повернутися до звичного стану, і навіть кращого, ніж зазвичай".

Як і решта автомобільного ринку, розкішні марки постраждали під час пандемії, і Rolls-Royce не є винятком.

"Звичайно, на нас це вплинуло", — сказав Мюллер-Етвоес.

"З одного боку, багато наших партнерів по всьому світу, наші дилери, були змушені закрити", в той же час "ми бачили, як велика кількість потенційних клієнтів переглядає своє рішення про закупівлю", сказав він.

Рейтингове агентство Moody's прогнозує падіння на 14 відсотків на світовому автомобільному ринку цього року.

Відскок був "ймовірним" у 2021 році, але Moody's застерігає, що це залежить від того, наскільки швидко пандемія досягне свого піку.

« Обережно оптимістичний ''

У першій половині цього року продажі Rolls-Royce впали на 30 відсотків у порівнянні з аналогічним періодом 2019 року, зазначив Мюллер-Етвоес, але зазначив, що минулий рік був "рекордним".

Однак він зазначив, що Rolls-Royce не здійснював жодних звільнень під час пандемії і залишався "обережно оптимістичним" на наступний рік.

Запуск стартує в цікавий час для Rolls-Royce, який протягом останніх років прагнув змінити свою позицію на ринку.

"Ми значно омолодили бренд за останні 10 років, і середній вік наших клієнтів становить 43", — сказав Мюллер-Етвоес.

Заснована на початку 20 століття, емблематична британська марка була придбана німецьким автомобільним гігантом BMW у 1998 році.

Окрім коронавірусу, Rolls-Royce стикається з ще однією безпосередньою проблемою — Brexit.

У міру збільшення побоювань щодо потенційного "відсутності угоди" між Великобританією та Європейським Союзом, Мюллер-Етвое також висловив занепокоєння щодо перспективи виходу Великобританії з ЄС без домовленості.

З 600 постачальниками по всьому світу, "моє найбільше занепокоєння — побачити порушений ланцюг поставок", сказав він.

Незважаючи на це, він сказав, що Rolls-Royce був "повністю готовий" до будь-яких випадковостей.

Facebook Comments