Початок будівництва британського проекту швидкісних залізниць

Будівництво офіційно розпочато у п'ятницю за проектом швидкісної залізниці у Великобританії вартістю 106 мільярдів фунтів стерлінгів (140 мільярдів доларів), який має на меті покращити зв'язок між містами на найближчі десятиліття.

Міністр транспорту Грант Шаппс захистив проект HS2, який має свої "лопати в землі", точно так само, як країна задається питанням, чи надмірно бюджетний і часто відкладається проект пропонує хорошу цінність у той час, коли пандемія COVID-19 закріпила ідея працювати вдома.

"Ми будуємо це … протягом 150 років і все ще сильніше", — сказав він ВВС. "Тому я думаю, що думка, що — якщо ми не розробимо спосіб телетранспорту людей — ми не хочемо, щоб система залучала людей по всій країні … помилковою".

Подорожі залізничним транспортом впали на тлі пандемії: пасажири, які їздять на машину до своїх кухонних столів для роботи на дистанції, замість того, щоб сісти в поїзд. Тим часом усі ризики доходів та витрат від існуючих залізничних франшиз були передані уряду Великобританії, Шотландії та Уельсу в березні, щоб забезпечити послуги на плаву — це коштувало платникам податків щонайменше 3,5 мільярда фунтів стерлінгів.

Будівництво нової високошвидкісної залізниці дало остаточне рішення прем'єр-міністру Борису Джонсону в лютому, незважаючи на те, що проект хронічно перевищував бюджет. Роботи розпочнуться зі станцій та тунелів, за якими йдуть основні віадуки та мости.

"Транспортне сполучення лежить в основі побудови кращого, швидшого відновлення та відновлення екологічного відновлення", — сказав Джонсон, беручи участь у відкритті заходу.

Facebook Comments