Питання та відповіді: програми для пандемій College COVID-19 повинні дотримуватися найкращих практик щодо конфіденційності та етичних обчислень

Поки студенти повертаються до кампусів по всій країні, багато коледжів та університетів використовують мобільні телефони та веб-додатки, щоб допомогти їм керувати пандемією.

Але на ринку швидко з’явилися програми, що попереджають студентів, коли вони контактують із людиною, зараженою COVID-19, яка контролює відповідність карантину та перевіряє симптоми. Як результат, ці програми можуть не всі дотримуватися кращих практик безпечних та безпечних обчислень, кажуть члени Центру етики, суспільства та обчислень Мічиганського університету.

Член факультету ESC Деніз Ентоні — директор Програми інформатики охорони здоров'я та професор громадського здоров'я, соціології та інформації. Вона стосується важливості прийняття рішення щодо дизайну додатків, що захищає користувачів, та висвітлює деякі найкращі практики, запропоновані центром.

Які основні проблеми у цих додатках?

Відстеження контактів на COVID-19 є важливою та необхідною практикою охорони здоров'я, тому визначення того, хто потенційно має симптоми або потенційно виявлений, тестування цих осіб та виділення нових випадків, виявлених за допомогою цього тестування, можуть допомогти стримувати та обмежити зараження COVID-19.

Університети, прагнучи забезпечити безпеку та благополуччя студентів, викладачів та співробітників, які взаємодіють різними способами в умовах кампусу, прагнуть розгорнути різні зусилля, включаючи нові мобільні телефони та веб-додатки для перевірки симптомів, відстеження контактів, дотримання карантину та моніторинг впливу.

Зважаючи на те, що університети часто обслуговують різноманітне населення з різними потребами — і вони можуть одночасно виступати вихователем однієї особи, сурогатним батьком, соціальним календарем, орендодавцем, рестораном, постачальником послуг Інтернет, роботодавцем, медичною службою, органом охорони здоров'я та місцевим правоохоронним органом — важливо ретельно розглянути вибір дизайну для кожного додатка, який може вплинути на свободу, конфіденційність, безпеку, життєдіяльність та здоров'я користувачів. Деякі застосовані додатки не враховували цих міркувань у дизайні.

Що повинні зробити університети для захисту студентів?

Використовуючи найкращі практики збереження конфіденційності для збору даних (наприклад, обмежені дані, необхідні для чітко визначеної мети, анонімність, де це можливо, відкидання даних через визначений проміжок часу), а також чітке спілкування з користувачами про мету та використання даних і хто має доступ до нього (та інші важливі етичні практики, окреслені ESC та іншими), керівники університетів можуть виховувати довіру та співпрацю у членів громади.

Для підвищення якості даних, побудови довіри та уникнення примусу постійний збір медичної інформації повинен здійснюватися на основі доступу, а не як вимога працевлаштування, зарахування чи доступу до інфраструктури та ресурсів.

Що можуть зробити студенти та інші, щоб захистити себе? Які питання повинні задавати батьки та учні?

Наполягайте, щоб лідери університетів дотримувались найкращих практик збору даних, збереження конфіденційності та цифрової доступності для будь-яких додатків для відстеження симптомів та контактів відстеження контактів, які вони використовують.

Очікуйте, що будь-яке з цих додатків має бути розгорнутим як частину багатогранної стратегії в тандемі з чіткими та співчутливими вказівками та освітою, зусиллями по боротьбі з дезінформацією та ресурсами опіки, які включають часті тестування.

Facebook Comments