Новий тунель швейцарських Альп встановлений для трансформації залізничних сполучень Європи

Швейцарія відкрила свій тунель "Ченері" у п'ятницю, завершивши мамонтовий проект, що прорізає новий шлях через Альпи, який повинен трансформувати залізничні сполучення між Північною та Південною Європою.

Після відкриття базового тунелю Лотшберг у 2007 році та базового тунелю Готарда в 2016 році, Сенері в південному регіоні Тичино Швейцарії є завершальним етапом Нового залізничного сполучення через Альпи.

Маршрут повинен полегшити потік товарів по залізничному вантажному коридору, що йде від Північного моря до Роттердама, найбільшого морського порту Європи, до Генуї, найбільшого порту Італії, на Середземному морі.

Сподіваємось, посилання зменшить кількість вантажівок, що бурчать Альпами, запропонувавши альтернативний залізничний маршрут.

Але 15,4-кілометровий тунель "Ченері", який повністю запрацює в грудні, також скоротить час подорожі пасажирів, які перетинають найбільший гірський масив Західної Європи.

Наприклад, час у дорозі між Цюріхом та Міланом — який вже був значно скорочений тунелем Готарда — скоротиться на 40 хвилин — лише до трьох годин.

Для перевезення вантажів у Швейцарії давно потрібні потужні локомотиви для навігації гірськими перевалами, а також важкі операції з завантаження контейнерів у поїзди на кордоні перед перетином країни, що не має виходу до моря.

"Це останнє посилання, яке дає нам рівну лінію прямо через Альпи", — сказав виконавчий директор Швейцарської федеральної залізниці Вінсент Дюкро, передаючи AFP, під час запуску тунелю в ЗМІ в четвер.

"У майбутньому ми зможемо мати вантажні поїзди довжиною 750 метрів, які можуть перевозити до 2100 тонн вантажів" на кожну колону, сказав він, наголошуючи на екологічних перевагах.

Знявши еквівалент 3000 вантажівок з доріг і транспортуючи ці контейнери по новому залізничному маршруту, має бути можливим зменшити викиди вуглекислого газу на 900 тонн на день, сказав він.

'Проект століття'

У тунелі на висоті 329 метрів над рівнем моря щодня має проходити 170 вантажних та 180 пасажирських поїздів.

Президент Швейцарії Симонетта Сомаруга офіційно відкрила тунель на церемонії, відзначеній альфорами та музикантами з німецькомовних частин Швейцарії та італійськомовного Тічіно, що символізує новий зв'язок між північчю та півднем гірської країни.

Соммаруга перерізав стрічку на північному кінці, коли проходив перший вантажний поїзд, що прямував на південь.

"Ця нова залізнична лінія через Альпи — це проект століття для нашої країни", — сказав президент AFP.

"Це найбільша інвестиція, яку ми коли-небудь зробили", — сказала вона, назвавши це "сильним знаком розумної транспортної політики".

План NRLA був спочатку схвалений референдумом у 1992 році. Проект з трьома тунелями коштував 24 мільярди швейцарських франків (26,4 мільярда доларів, 22,7 мільярда євро) і частково фінансувався за рахунок ліцензійних зборів на важкі вантажні автомобілі.

Тунель Ченері коштував 3,6 мільярда франків — далеко позаду 12,2 мільярда, вкладених в тунель Готарда, який є найдовшим у світі на 57 кілометрів.

Facebook Comments