Незабаром ваш автомобіль припаркується у міських гаражах

Тож після того, як загроза коронавірусу минула, ви вирушаєте в центр міста на бейсбольну гру.

Ви добираєтесь до гаража для паркування, використовуючи додаток на своєму телефоні, ви прив’язуєте свій позашляховик до комп'ютерів та датчиків гаража, а позашляховик знаходить місце на четвертому поверсі і припарковано себе, поки ви ловитесь практикою ватин.

Це вже не якась далека технологія. Німецький виробник автозапчастин Bosch тестує його з Mercedes в Штутгарті. І цього тижня він оголосив про співпрацю з Ford у гаражі біля центру Детройта.

Хоча спонсори не скажуть, коли ця технологія може бути широко використана, вони кажуть, що це одна перевага від досліджень автономних автомобілів, які приходять раніше, ніж пізніше.

"Мета полягає в тому, щоб якомога швидше забезпечити безпечний досвід", — каже Кевін Бопп, віце-президент з паркування та мобільності для компанії Bedrock, відділу нерухомості іпотечного гіганта, заснованого в Детройті, Quicken Loans.

Bedrock володіє гаражем на захід від центру міста, де Ford та Bosch випробовують систему, використовуючи модифіковані невеликі позашляховики Ford Escape та близько 20 лазерних датчиків, встановлених на підлозі.

Бопп бачить, як технологія переходить від тесту до житлового будинку, де обрані орендарі зможуть викликати транспортні засоби для особистого користування за допомогою спеціальної функції паркування. Дані збиратимуться і будуть вирішуватися проблеми, а звідти системи поширюватимуться на інші розумні гаражі з датчиками та комп’ютерами.

Оскільки двері не потрібно відкривати, а транспортні засоби можна припаркувати ближче, гаражні оператори можуть припаркувати на той же простір від 15% до 20% більше транспортних засобів, зменшуючи потребу в гаражах і дозволяючи дорогоцінний міський простір перетворити на парки чи інші використання, кажуть прихильники.

Автоматизоване паркування автомобіля працівником автомобіля, ймовірно, відбудеться перед широким використанням повністю автоматизованих транспортних засобів, оскільки існуючі функції можуть бути використані для переміщення автомобілів без людей за кермом, сказав Грег Стівенс, глобальний менеджер з техніки допомоги водію в місті Дирборн, штат Мічиган, Ford. За його словами, гаражі мають різний рівень датчиків і комп'ютерів.

Деякі датчики автомобіля також можуть бути використані, але наявність гаражів, що працюють з транспортними засобами, є хорошим рішенням, сказав Стівенс. "Деякі гаражі будуть розумнішими за інші, тому наші транспортні засоби повинні бути розумнішими", — сказав він.

Автомобілі повинні мати змогу зупинятись і запускати двигун самостійно, автоматично перемикатися, мати електронне керування гальмами та рульовим управлінням, кажуть репортери.

На демонстрації Ford-Bosch цього тижня працівники витягли Escape у гараж і активували додаток. Позашляховик із водієм безпеки людини, який сам виїхав на одне місце для паркування, витягнувся і вийшов на інший, зупинившись за келихом для випивки, який знаходився посередині одного з місць. Повернувшись до місця прийому, "Втеча" зупинився на футбольному м'ячі, який був закочений перед ним.

Тести дозволять визначити, чи можуть компанії зробити бізнес, щоб зробити подальші кроки до автоматизованого паркування. Поки що Ford, Bosch та Bedrock мають домовленість про початковий демонстраційний проект, але розглядають майбутні угоди.

Facebook Comments