Настав час гібридного автомобіля, що підключається?

Гібридні електричні транспортні засоби, що підключаються, як правило, скорочуються як PHEV, складають дуже малий відсоток продажів транспортних засобів, але вони можуть бути розумним вибором для певного типу покупців.

Розгляньте цей сценарій: Ви хочете придбати значно більш економічний автомобіль, ніж зараз, але не можете повністю взяти на себе зобов’язання з чистого електричного транспортного засобу, такого як Tesla. Можливо, ви переживаєте за тривалий час зарядки акумулятора або відчуваєте занепокоєння. Що тобі слід робити? PHEV може бути рішенням.

PHEV — це по суті гібридний транспортний засіб — подумайте Toyota Prius — з двома ключовими модифікаціями: акумулятор більшої ємності та порт заряду, що дозволяє заряджати акумулятор за допомогою шнура живлення. У PHEV все ще є бензиновий двигун, але він здатний пройти невелику відстань на чистій електричній енергії, не використовуючи ніколи двигун. Ця відстань, як правило, від 20 до 40 миль, залежно від транспортного засобу.

Бензиновий двигун переймається, коли акумулятор розряджається, надаючи PHEV гнучкість будь-якого іншого автомобіля, що працює на бензині, здійснювати тривалі поїздки та заправки на АЗС. Хоча плагінні гібриди не настільки ефективні, як електромобілі, вони використовують менше газу, ніж їхні традиційні газові або гібридні аналоги.

Купівля PHEV не позбавлена ​​недоліків. Вони, як правило, коштують дорожче, ніж традиційні гібридні транспортні засоби, навіть якщо враховувати місцеві та федеральні податкові пільги. А моделі, що базуються на існуючих автомобілях, що працюють на бензині, зазвичай втрачають деяку корисність або вантажовий простір через більший акумулятор.

Тим не менш, PHEV можуть мати сенс для людей, які, як правило, мають короткі щоденні маршрути та мають можливість підключитись протягом ночі вдома. Чим частіше ви можете заряджати PHEV, тим ефективніше буде паливо.

Ось три улюблені гібриди плагінів редакторів Edmunds. Зауважте, що нижче наведені ціни включають плату за призначення, але не враховуйте наявні федеральні чи державні податкові кредити чи стимули, що потенційно може заощадити тисячі доларів.

2020 ХРИСЛЕР ПАЦИФІКА ГІБРИД

Початок MSRP: $ 41 490

Електричний діапазон, орієнтований на EPA: 32 милі

Оцінка газового двигуна EPA: 30 мбіт в поєднанні

Назва гібриду Pacifica трохи вводить в оману. Це PHEV, і немає звичайної гібридної версії. Крім цього, він займає все, що Едмундсу подобається у звичайній Pacifica — преміальний вигляд та добре розроблений інтер’єр, зручна їзда та велика корисність — та додає приблизно 32 милі всього електричного діапазону. Жоден інший PHEV не пропонує стільки місця для людей і вантажів, як Тихий океан. Гібридний силовий агрегат з плагіном плавніший, ніж у стандартної Pacifica, і пропонує кращу економію палива, навіть після того, як у акумулятора вичерпається сік.

Однак, найкращий гібрид Pacifica не є ідеальним. У ньому немає звичайних універсальних Pacifica універсальних Stow 'n Go місць другого ряду, які складаються плоско в підлогу, оскільки дизайнерам Chrysler потрібен простір для гібридної батареї. А коли працює бензиновий двигун, гібрид м’якше голосніший, ніж у стандартної моделі.

2021 PRIME TOYOTA RAV4

Початок MSRP: 39 275 дол

Електричний діапазон, орієнтований на EPA: 42 милі

Оцінка газового двигуна EPA: 38 мбіт разом

Toyota RAV4 Prime сидить трохи нижче гібриду Pacifica в рейтингу Едмунда. Позначення Prime означає гібридний силовий агрегат, що підключається. Він пропонує, за оцінками, 42 милі лише в електричному діапазоні, серед кращих у класі. Повнопривідний стандарт є стандартним, що може надати додаткову тягу на засніжених або крижаних дорогах. Prime є зручним і практичним, як і звичайний RAV4. Це також дивно швидко розганятися.

Цей електрифікований RAV4 має трохи менше вантажового простору порівняно зі звичайним RAV4 Hybrid, оскільки акумулятор займає більше місця. Його гальма забезпечують і довші, ніж середні зупинні відстані. І як і кожен автомобіль у цьому списку, розраховуйте заплатити премію за ефективність.

2020 VOLVO XC60 T8

Початок MSRP: $ 55 590

Електричний діапазон, орієнтований на EPA: 19 миль

Оцінка газового двигуна EPA: 27 мбіт в поєднанні

Volvo XC60 варто придивитися, якщо ви хочете трохи більше розробитись на ринку. Стандартний XC60 — один з найвищих розкішних маленьких розкішних позашляховиків Edmunds, а гібрид плагіну, який Volvo називає T8, знаходиться біля вершини відповідного списку. У ньому є салон преміум класу, просторі сидіння та довгий список технічних засобів безпеки та засобів водія. T8 отримує 19 миль електричного діапазону та кращу економію палива та кращі показники, ніж стандартна модель.

Зовнішніх сторін небагато. Ми думаємо, що занадто багато елементів управління XC60 прив'язані до витонченого, але дещо громіздкого сенсорного екрану, і Volvo не зовсім розібрався з тим, як плавно налаштувати гальмо, хоча продуктивність екстреного гальмування чудово підходить для класу.

ЕДМУНДС каже: PHEV не зовсім «найкраще з обох світів», коли потрібно вибирати між звичайним бензиновим або електричним транспортним засобом. Але це близько.

Facebook Comments