MTA просить допомоги Apple у вирішенні проблем із маскою iPhone

Агентство масових перевезень Нью-Йорка хоче, щоб Apple розробила кращий спосіб для користувачів iPhone розблокувати свої телефони, не знімаючи масок, оскільки вона намагається захистити від поширення коронавірусу в автобусах і метро.

У листі до генерального директора Тіма Кука, який отримав The Associated Press, голова столичного транспортного управління Патрік Фой заявив, що наїзників було помічено, що вони знімають маски, щоб розблокувати свої телефони за допомогою технології розпізнавання облич, незважаючи на нещодавнє оновлення Apple, що спрощує процес розблокування для людей носіння масок.

Раніше користувачеві iPhone, який носив маску, довелося б почекати кілька секунд, оскільки програмне забезпечення для розпізнавання обличчя намагалося їх ідентифікувати, перш ніж вони врешті зможуть ввести пароль. У відповідь на пандемію, Apple, iOS 13.5, випущена в травні, автоматично представляє поле пароля після того, як користувач провела пальцем вгору від нижнього екрана блокування. Крім того, Apple Pay Express Transit, представлена ​​минулого року, дозволяє водіям на деяких автобусних та метрополітенах платити за свій iPhone або Apple Watch без необхідності розбуджувати пристрій.

"Ми розуміємо, що Apple працює над вирішенням цієї проблеми і знаємо, що Apple має в своєму розпорядженні різноманітними технологіями як глобальний лідер серед технологічних компаній", — написав Foye в листі, надісланому в неділю. "Ми закликаємо Apple пришвидшити впровадження нових технологій та рішень, які надалі захищають клієнтів в епоху COVID-19".

Foye додав, що MTA буде готовий співпрацювати з Apple в обміні повідомленнями, щоб переконатися, що користувачі знають про останні модифікації iPhone.

"Для нас немає нічого важливішого, ніж здоров'я та безпека наших клієнтів", — сказала Apple у повідомленні електронною поштою, в якому зазначається, що оновлення вже зроблено. "Ми повністю зобов'язані продовжувати співпрацювати з МТА, щоб підтримати їх зусилля щодо запобігання поширенню COVID-19".

Автобус і метро в Нью-Йорку та інших містах занурилися під час розпалу пандемії. МТА втратило понад 90% своєї метрополітену, що поряд зі зменшенням доходу від інших її об'єктів створило фіскальну дірку, на яку потрібно зайняти роки, заявили чиновники. Райдерство повільно зростало, але все ще значно відстає від рівнів перед пандемією.

Окрім агресивної програми очищення, яка передбачала безпрецедентний крок відключення метро на ніч, MTA вимагає від усіх вершників носити маски та соціальні дистанції. В останні роки влада заявила, що більше 90% носять певну форму обличчя.

Facebook Comments