Маленькі діти ставлять перед авіалініями дилему з правилами маски

Два останніх інциденти, пов’язані з маленькими дітьми, які відмовилися носити маски для обличчя, показують, як авіакомпанії борються за рівновагу безпеки та доброзичливого поводження з усіма своїми клієнтами під час пандемії.

Цього тижня JetBlue Airways змусила жінку та її шестеро дітей вилетіти з літака, коли її 2-річна дочка не наділа маску.

"Це було жахливо, весь досвід був травматичним", — сказала мати Чая Брук "Нью-Йорк Ейдж Ейджлз" з аеропорту в Орландо, штат Флорида, де опинилася сім'я Брукліна.

Минулого тижня жінка в Техасі заявила, що Southwest Airlines завантажила свою сім'ю з літака після того, як один з дітей, 3-річний чоловік з аутизмом, відмовився носити маску. Алісса Садлер сказала, що її син засмутився, оскільки він не любить чіпати його обличчя.

Усі основні американські авіакомпанії мають правила маскування та заборонили принаймні пару сотень пасажирів, які відмовилися виконувати їх. Як правило, порушники — це дорослі люди, які стверджують, що уряду немає вимоги носити маску — немає; Федеральне управління авіації відмовилося нав'язувати його, залишивши це перед авіакомпаніями.

Як JetBlue, так і Південний Захід, потрібні маски для всіх пасажирів, крім тих, які не досягли 2-річного віку.

Речник JetBlue заявив, що політика компанії відображає рекомендації щодо масок з американських центрів контролю та профілактики захворювань.

"У ці безпрецедентні часи нашим першочерговим завданням є захист членів екіпажу та клієнтів у безпеці. Ми швидко впровадили нові політики та процедури безпеки протягом усієї пандемії", — повідомив речник авіакомпанії Дерек Домбровський в електронному листі.

Домбровський повідомив, що клієнти отримують електронний лист перед польотом, що детально описують правила безпеки, включаючи правила щодо масок для обличчя, а працівники готові допомогти клієнтам, яким потрібна допомога.

Брюк та її родина не проводили політичної позиції проти масок, "вона та інші її діти носили їх", — сказав Гері Лефф, який пише про поїздки на своєму погляді з веб-сайту Wing. "Вона робила все можливе, але деякі маленькі діти не збираються тримати маску і літати набагато краще пустушкою".

Лефф сказав, що "здається розумним" звільнення 2- та 3-річних дітей від правила маски.

Садлер, жінка з району Х'юстона, почала рейс на південний захід із Мідленду, штат Техас, сказала, що має записку лікаря, що пояснює стан аутизму її сина, але це не допомогло.

"Я думаю, що для дітей чи навіть для дорослих з обмеженими можливостями має бути щось, що не може носити маску. Вони повинні мати якесь звільнення", — сказала вона в телевізійній станції Хьюстона KPRC.

Південний Захід є однією з кількох авіакомпаній, які нещодавно посилили правила маскування, припинивши звільнення для людей, які заявляють про медичну причину неприкриття обличчя. Президент Південного Заходу заявив, що минулого місяця зміни відбулися, оскільки пасажирам було незручно бачити інших людей на борту без масок.

Прес-секретар Південно-Заходу Ден Ландсон заявив у четвер, що авіакомпанія шкодує про будь-які незручності для сім'ї Садлер. Він заявив, що пасажирам 2 і більше років, які не можуть носити маски, повертаються кошти, і він буде ласкаво просити в авіакомпанії, "якщо зміни в галузі охорони здоров'я щодо зміни обличчя".

Авіакомпанії розробили інші політики щодо пандемічної безпеки, такі як прибирання літаків та залишення деяких місць порожніми, щоб створити більше місця між пасажирами.

У четвер Delta Air Lines оголосила, що продовжить блокувати середні місця під час канікул та принаймні 6 січня. Різдвяний сезон зазвичай означає запаковані літаки, але важко знати, як виглядатимуть рейси пізніше цього року. Повітряні подорожі в США під час пікового літнього сезону були приблизно на 70% нижчими, ніж рік тому.

Facebook Comments