LinkedIn пропонує поради щодо віртуального співбесіди. Ось що потрібно знати, перш ніж увімкнути веб-камеру

Однією з найважчих частин пошуку роботи є нематеріальні речі. Що вони мене запитають? Що я повинен сказати? Як я виглядаю? Як я повинен виглядати?

У цю епоху роботи вдома, коли більшість співбесід з роботи зверталися до веб-камери замість особистих зустрічей, веб-сайт LinkedIn хотів би допомогти за допомогою інструментів відео-практики.

Відеоінтерв'ю сприйняло нове власне життя, завдяки ситуації, що склалася.

"Якби в нас люди прийшли в офіс, вони мали б носити маску, і ви б не змогли побачити їх вирази", — каже Тара Хоул, рекрутер з об'єднаної оптової іпотеки, що базується в Детройті. "Тож відео — прекрасний інструмент для зустрічі та знайомства з кандидатом".

Інструменти роботи LinkedIn містять список з 26 потенційних питань, від "Розкажи нам про себе" до "Чому ти хотів би працювати тут?" і просить записати свої відповіді на відео. (Перейдіть на вкладку Роботи LinkedIn у своєму профілі та натисніть БІЛЬШЕ, щоб знайти інструменти для відео.)

Перш ніж розпочати роботу, LinkedIn також пропонує відеоуроки з кожного питання з порадами експертів LinkedIn щодо того, як відповісти на кожне питання. Для "Чому ми повинні наймати тебе?" запит, LinkedIn рекомендує відповідати вашим сильним сторонам позиції, розмовляючи про свої досягнення, щоб показати, чому ви будете чудовим трюком.

Потім ви відповідаєте на запитання самостійно, натискаючи на вкладку записів і виступаючи прямо у веб-камеру. Звідти LinkedIn використовує Штучний інтелект для оцінки відео. Ви говорили занадто швидко? Скільки разів ти кидав "вим" у своє речення? Ви вимовляли якісь чутливі слова?

Поза межами ШІ (повільно, люди!) Інструменти корисні для практичних занять. Послухайте, як ви відповідали на запитання. Ви заглянули прямо в камеру веб-камери, щоб встановити контакт з оком? Ви говорили, як диктор у 30-секундному радіорекламі, якому належить зафіксувати весь тонкий шрифт, або, природно? Ваш одяг змішався на задньому плані чи він був занадто зайнятим? Якщо говорити зайнято, як твій фон у відео? Якщо це заповнене безладом і відволіканням, це може стати відключенням для потенційних роботодавців, говорить Блейк Барнс, керівник відділу кар'єри та талантів компанії LinkedIn.

Фон, який не відволікається, працює найкраще, щоб зосередити увагу на вас, каже він.

Після того, як ви записали відео та вивчили відповіді LinkedIn, Барнс пропонує вам поділитися відео приватно зі своєю мережею для зворотного зв’язку. "Це прекрасний спосіб побачити, як люди реагують", — сказав він перед інтерв'ю.

Щоб підготуватися до практичних занять, Барнс пропонує опрацювати фони вдома достроково і переконатися, що веб-камера знаходиться на рівні очей. Зазвичай це не так. Вбудовані веб-камери на ноутбуках дивляться прямо у вашу шию, і ви в кінцевому підсумку дивитесь на камеру, що не є улесливим зображенням.

Тому помістіть купу комп’ютерів під комп’ютер, щоб ви дивились веб-камері прямо в очі, каже він. Не забудьте подивитися на веб-камеру, а не на обличчя людини на екрані. Ось як зробити контакт з оком.

Розмістіть відео, коли ви будете готові до великого фактичного співбесіди:

  • Перевірте підключення до Інтернету. Якщо є проблема із сигналом, дізнайтеся перед початком співбесіди. І виділіть достатньо часу для вирішення цього питання, щоб ви не ходили в інтерв'ю, затамувавши подих, стрес і пітливість від вирішення проблем. Якщо вам потрібно підключити ефірний кабель для підключення для жорсткого провідного з'єднання, зараз саме час це зробити.
  • Будьте в тихому приміщенні. Відволікання звуку не корисне.
  • Будьте добре освітлені. Сидіти перед вікном означає, що веб-камера відкриє зображення для вікна, і, таким чином, ви будете силуетом. Поверніть його, так що ви будете стикатися до вікна. "Це було б ідеально", — говорить Барнс.
  • Не забудьте одягатися відповідно. "Якщо ти професійно одягнений, ти будеш більше впевнений у тому, як ти себе представляєш", — каже Хоул.
  • Робота над тим, які слова ви будете використовувати на початку, щоб розбити лід. Ви хочете відкрити розмову чимось пов’язаним, — каже Барнс, який, за його словами, так само просто, як і читати в їхньому профілі LinkedIn чи інших соціальних медіа, щоб з’ясувати ключові моменти, які можна викликати в інтерв'ю.

«Люди хочуть відчути людський зв’язок», — каже він. "Якийсь спільний інтерес переживає добре, будь то загальна географія, хобі та подібне. Люди хотіли б зрозуміти, що таке для тебе життя".

Facebook Comments