Китайська марка електромобілів NIO дивиться на експансію за кордон

Китайський бренд електромобілів NIO планує розпочати експансію на західні ринки в наступному році і, можливо, експортує службу заміни акумуляторів, яка може допомогти їй конкурувати з конкурентами Tesla, заявив голова компанії в четвер.

NIO, заснована в 2014 році, відштовхувала закордонні плани через пандемію коронавірусу, заявив журналістам Вільям Лі. Він сказав, що компанія вивчає, на якому ринку можна почати і як структурувати свою діяльність.

"Сподіваємось, у другій половині наступного року ми можемо розпочати невелику серійну розвідку в країнах, де спонсори популярних", — сказав Лі. "Ми хотіли б почати з європейських країн".

NIO Inc. — найвідоміша китайська марка преміум-класу в багатолюдній галузі електромобілів з десятками конкурентів, включаючи стартапів, державних автовиробників та спільні підприємства з іноземними партнерами.

Правляча Комуністична партія просувала електроенергію за допомогою багатомільярдних дотацій, що зробило Китай найбільшим ринком продажів, що становить близько половини світових продажів. Субсидії повинні були закінчитися, але вони були продовжені до 2022 року, щоб допомогти виробникам витримати пандемію.

NIO, серед ранніх інвесторів якого були китайські технічні гіганти Tencent, Baidu та Lenovo, склався з фінансовими труднощами, але Лі сказав, що компанія стабільніше в міру поліпшення продажів.

Компанія втратила 164 мільйони доларів у кварталі, що закінчився у червні, але продажі двох її позашляховиків, ціною яких до 370 000 юанів ($ 53 000), зросли до рекордних 10 311. Третя модель, купе, надійде у продаж у вересні.

Лі сказав, що потенційною конкурентною перевагою є послуга NIO, яка дозволяє власникам міняти злиті батареї, а не заряджати їх. Компанія створила 143 станції заміни акумуляторів у містах, включаючи Пекін та Шанхай.

Лі заявив, що якщо NIO вирішить запропонувати цю послугу на західних ринках, це може допомогти компанії конкурувати з Tesla в багатолюдних містах, таких як Нью-Йорк і Чикаго, де власники паркуються на вулиці або не можуть встановити пункт зарядки вдома.

"Багатьом людям потрібна ця заміна акумулятора, оскільки вони не можуть встановити зарядний пристрій вдома", — сказав Лі.

Facebook Comments