Кіберпростір є критично важливою інфраструктурою, і для його забезпечення знадобиться ефективний нагляд уряду

Відомий мультфільм Нью-Йорка 1990-х років показав двох собак за комп’ютером та підписом, який писав "В Інтернеті ніхто не знає, що ти собака". Мультфільм являє собою цифрове минуле, коли людям потрібно кілька гарантій в Інтернеті. Люди могли досліджувати світ інформації, не відстежуючи кожен клік чи розглядаючи їх особисті дані як товар.

Мультфільм "Нью-Йорк" сьогодні не застосовується. Не тільки ваш веб-переглядач, постачальник послуг та додатки знають, що ви собака, вони знають, яку породу ви є, який корм для собак ви їсте, хто ваш власник і де ваша собака. Компанії переробляють цю інформацію для отримання прибутку.

Правовий та регуляторний захист у кіберпросторі не йшов у ногу із часом. Вони краще підходять до Інтернету минулого, ніж сучасності. Сьогоднішня залежність від Інтернету підштовхнула суспільство до нової ери, зробивши ефективний захист населення критичним для здорового кіберпростору.

Пандемія COVID-19 зробила кіберпростір критичною інфраструктурою. Коли школи, магазини, ресторани та місця збору громад закрилися, США вийшли в Інтернет, а цифрові технології стали основною платформою для освіти, доставки продуктів, послуг та багатьох робочих місць.

Останні чотири місяці я відвідував похорони Zoom, весілля Zoom та відвідував заняття балетом в Інтернеті. Цієї осені я навчатимусь в Інтернеті. Багато переходів із місця на місце в Інтернеті залишаються тут, і я прогнозую, що "новий нормальний" надасть більше уваги взаємодії в кіберпросторі.

Це створює нову актуальність для громадського захисту. Як колишній керівник національного центру суперкомп'ютерів та науковець з даних, я бачив, що цифрова експлуатація особистої інформації є пандемією в кіберпросторі. Це наражає на небезпеку людей та суспільство.

Необхідність дій уряду

Для вирішення цієї суспільної проблеми необхідне громадське керівництво. Але здебільшого федеральний уряд залишив приватний сектор саморегулюватись. Сьогодні дані є товаром, і покладаючись на того, що лисиця охороняє курник, не принесла необхідного захисту.

Докази цифрової експлуатації є скрізь. Онлайн-сервіси знайомств Grindr, Tinder та OKCupid діляться особистими даними про сексуальну орієнтацію та місцезнаходження з рекламодавцями. Комерційні брокери даних продають хижакам та іншим списки "страждаючих на деменцію" та "латиноамериканських клієнтів, які реагують на позику". Cambridge Analytica використовувала особисту інформацію для маніпулювання президентськими виборами. Перед публічним розбещенням Zoom передав інформацію про користувача у Facebook. Студенти середньої школи, мирні протестувальники та інші стали об'єктами масового спостереження та розпізнавання обличчя.

Досвід роботи з регулюванням захисту даних в Європі та Каліфорнії свідчить про те, що правильний захист є складним та політично загрозливим, і багато людей мало впевнені у захисті чи ефективності уряду. Але, якщо кіберпростір виступає як публічна інфраструктура, я вважаю, що гарантії повинні надходити з державного сектора.

Регулювання огороджень

То що ж робити? Політичні лідери можуть ініціювати цифрові реформи шляхом прийняття ефективного законодавства та надання повноважень незалежним контролюючим агенціям. Федеральні зусилля, спрямовані на захист американців в інших областях, дають основу: Закон про переносність та підзвітність медичного страхування захищає інформацію про приватне здоров'я. Адміністрація з питань охорони праці зобов’язує захисні засоби для збереження робочих місць. Адміністрація з питань харчування та лікарських засобів працює над тим, щоб наркотики були безпечними для прийому.

У цих випадках уряд вступив через те, що промисловість могла чи не хотіла, а компанії в цих секторах відповідали очікуванням уряду щодо захисту населення або платять ціну.

Кіберпростору потрібні ті самі стратегії. Багаторазові законопроекти на 116-му Конгресі можуть забезпечити основу для федеральних цифрових реформ.

Згідно з електронним інформаційним центром конфіденційності, найбільш повною частиною цієї групи є Інтернет-закон про конфіденційність репрезентів Ешо та Лофгрен. Цей законопроект сприятиме правам осіб на доступ, контроль та видалення персональних даних. Закон про захист даних сенатора Гіллібранда створив би незалежне Агентство з захисту даних, необхідне для моніторингу та здійснення громадського захисту. Закон про мораторій на розпізнавання обличчя і біометричні технології сенатора Маркі заборонить федеральному використанню технології розпізнавання обличчя.

Незважаючи на терміновість ввести захист конфіденційності після проведення COVID-19, Конгрес ще не проводить слухання, запрошує експертів або шукає коментарі громадськості щодо цих законопроектів.

Перші кроки

Зараз прийняття законодавства важливо, оскільки для створення здорової цифрової інфраструктури потрібен час. Законодавство та політика — лише перший крок. Коли будуть введені цифрові реформи, технологічним компаніям потрібно буде розробити новий захист існуючих цифрових продуктів, послуг, протоколів та алгоритмів нового покоління. Це може змінити архітектуру програмного забезпечення всього, від дитячих моніторів до Fitbits до Facebook.

Необхідно відстежувати та ефективно застосовувати цифровий захист незалежними федеральними агенціями. Вони вплинуть на бізнес-моделі в Силіконовій долині та на ринку інформації. Вони обмежуватимуть спосіб приватного сектору застосовувати технології спостереження, накопичувати величезні персональні цифрові профілі та використовувати дані.

При необмеженій цифровій експлуатації конфіденційність та безпека кіберпростору будуть продовжувати руйнуватися, а разом з цим і соціальною тканиною. Цифрова реформа — це основа здорового кіберпростору, де користувачі контролюють, які особисті дані збираються та як вони використовуються, де цифрові продукти та послуги відповідають стандартам конфіденційності, безпеки та безпеки, і де люди можуть відмовитись та все ще функціонувати без комерційних санкцій.

Кіберпростір може функціонувати як критична інфраструктура лише тоді, коли це безпечно для всіх. Федеральні цифрові реформи застрягли в комітеті; перепроектування кіберпростору для захисту пізніше обмежить ефективність. Гарантії повинні бути включені в цифрові продукти сьогодні та завтра, включаючи нові технології спостереження та AI. Конгрес повинен взяти на себе відповідальність за ефективне стримування пандемії цифрової експлуатації та зробити кіберпростір безпечним для населення.

Facebook Comments