Юнайтед заявляє, що знизить широко зневажені збори за зміну квитків

United Airlines заявляє, що слухала клієнтів і скасовує непопулярну плату в розмірі 200 доларів для більшості людей, які змінюють квиток на проїзд у межах Сполучених Штатів.

"Коли ми чуємо від клієнтів про те, де ми можемо вдосконалитись, позбавлення від зборів часто є головним запитом", — заявив генеральний директор США Скотт Кірбі у відео, опублікованому в неділю.

Хід Юнайтеду буде тиснути на American Airlines та Delta Air Lines, щоб знизити плату за зміну, також 200 доларів на внутрішні поїздки. Дельта та Американці заявили, що вони скасовують плату за зміни за проїзд, уражений вірусом, до кінця року. Southwest Airlines не стягує плату за зміну — політика, за якою, за словами її генерального директора, допомогла йому розширити бізнес.

Юнайтед заявила, що скасувала плату за зміну людям, які купують стандартний або преміальний економ-квиток на поїздки в США.

Юнайтед також заявив, що він продовжить широку відмову від плати за зміну — в тому числі за міжнародні поїздки — до 31 грудня. Клієнти, які платять за найнижчими тарифами, які називаються "базовою економікою", також можуть безкоштовно змінювати квитки через розширену відмову, оголошену в неділю.

А починаючи з січня, він дозволить клієнтам безкоштовно відправлятися в режим очікування на інші рейси того ж дня, коли їх забронювали.

Ці кроки відбуваються, коли United та інші авіакомпанії відчайдушно намагаються заманювати людей до польоту, незважаючи на постійну пандемію коронавірусу. Повітряні подорожі в США відновились скромно з квітня, але пасажиропотік залишається приблизно на 70% порівняно з роком тому.

Чотири найбільші американські авіакомпанії з квітня по червень втратили разом 10 мільярдів доларів. Авіакомпанії поділили 25 мільярдів доларів федеральної допомоги на заробітну плату відповідно до законодавства про пандемічну допомогу та лобіюють ще на 25 мільярдів доларів.

Юнайтед попередив 36 000 співробітників, що вони можуть бути порушеними у жовтні. Він отримав 5 мільярдів доларів грошей платників податків, щоб утримати працівників на платній основі до вересня.

Споживчі групи вже давно скаржаться на масив зборів, які вживають авіакомпанії за речі, які колись були частиною проїзду. Комісії за зміну викликають особливе презирство, оскільки, зазначають критики, вони значно перевищують витрати авіакомпаній на зміну або скасування квитків кількома натисканнями клавіш.

Плата за перевірені сумки та зміни квитків отримала широке використання під час спаду в галузі в 2008 році. З тих пір авіакомпанії додавали плату за місця з більшою кількістю ніг, пріоритетного посадки та інших зручностей.

Вони сприяли високоприбутковому пробігу, який тривав десятиліття, порушеному лише пандемією. Зараз авіакомпанії скорочують рейси і скорочують робочі сили, щоб впоратися зі спадом подорожей.

Генеральний директор США визнав, що авіакомпанії, що стикаються з важкими часом, часто "приймали важкі рішення, щоб вижити, іноді за рахунок обслуговування клієнтів". Кірбі сказав, що цього разу United прагне обслуговувати клієнтів.

Починаючи з 2010 року, в Чикаго Юнайтед зібрав майже 6,5 мільярдів доларів за плату за зміни. Минулого року це зайняло 625 мільйонів доларів, на третє місце після Дельти та Америки, згідно з даними Департаменту транспорту.

У Вашингтоні кілька депутатів розпочали періодичні кампанії, щоб заборонити плату за зміни. У 2018 році Сенат схвалив законопроект про заборону "необгрунтованих" зборів за зміну або скасування квитків, але цей захід був скасований на переговорах з Палатою.

Facebook Comments