Hyperion запускає футуристичний автомобіль, що працює на водень

Керролл Шелбі, який розробив класичний Шелбі Мустанг у шістдесяті роки, одного разу знущався: "Мене завжди запитували:" Який мій улюблений автомобіль? " і я завжди говорив: "Наступний".

Для любителів футуристичного автомобіля тут "наступний".

Каліфорнійська компанія Hyperion представила свій водневий суперкар XP-1 на цифровому відкритті в середу і просто наблизила майбутнє на одному колі з його приголомшливою, мускулистою конфігурацією та привабливими окулярами, які залишають конкуренцію в цифровому пилу.

З максимальною швидкістю 221 миль / год ця електростанція рухається від нуля до 60 миль / год за 2,2 секунди і може проїхати більше 1000 миль на одному резервуарі водню.

XP1 — не перший автомобіль, який використовує водень для отримання енергії. Hyundai Nexo, Toyota Mirai та Honda Clarity використовують легкий газ. Але вони покладаються на літій-іонні акумулятори, щоб допомогти підвищити потужність. XP-1 витягнув вагомі літій-іонні батареї та замість цього ввімкнув систему зберігання енергії з вуглецевого волокна, що подає обійми протонообміну (PEM), щоб забезпечити живленням кожного колеса.

Єдині викиди — водяна пара.

Автомобіль, побудований на легкому вугле-титановому металевому композитному корпусі, має вагу в 2775 фунтів.

Завдяки своєму привабливому дизайну, порівняний деякими з Bugatti Chiron, XP-1 може похвалитися видатними повітряними лезами з обох боків, які не тільки сприяють аеродинамічній стабільності на високих швидкостях, але також включають сонячні панелі, що змінюють положення для відстеження сонця. Це відповідна особливість для компанії, названої на честь міфологічного грецького бога світла.

"Інженери космічної галузі давно зрозуміли переваги водню як найпоширенішого, найлегшого елемента у Всесвіті, і тепер, за допомогою цього транспортного засобу, споживачі відчують його надзвичайну ціннісну пропозицію", — сказав Анжело Кафантаріс, генеральний директор Hyperion. "Це лише початок того, що можна досягти за допомогою водню як накопичувача енергії. Потенціал цього палива є безмежним і призведе до революції в енергетиці".

Зовнішній вигляд XP-1 привертає багато уваги з боку автомобільних та технічних публікацій: Ars Technica назвав це "трохи схожим на Bugatti Chiron, який трапив транспортну аварію з IndyCar". Лоз Блейн з Нового Атласу назвав це "скиданням щелепи", додавши: "Це абсолютно кричуще, одне з найбільш агресивно існуючих та футуристичних дизайнів, які ми бачили, з диких портів вихрових вихрових кілець спереду, ззаду і боки до величезного прозорого даху та деяких справді горіхових обідків ".

Трохи меншим враженням виявився Motor Trend, який, називаючи машину поворотом голови та "вражаючим", також зазначив: "Красивий, XP-1 — це не. [Зовнішній вигляд] зовнішній вигляд є і зайнятим, і непостійним". Clean Technica зауважив: "Спорт XP-1 схожий на зоряного бійця прямо з науково-фантастичного роману".

Однією перешкодою, яку XP-1 потрібно буде подолати, є відсутність заправних станцій. Дані Адміністрації енергетичної інформації США показують, що станом на перший рік було доступно 60 насосів для водневих станцій. Очікується, що більше відкриється у міру зростання попиту. Компанія-конструктор автомобілів з нульовими викидами Nikola створює власну мережу водневих станцій для підтримки своїх вантажних автомобілів Nikola One.

Hyperion не випустив багато характеристик цього прототипу, але, як повідомляється, планує виробництво 300 XP-1s на 2022 рік. Ціна, як очікується, буде у високих шести показниках.

Facebook Comments