Голландський сонячний автомобіль служить акумулятором на колесах

Свіжа чашка кави під час походу в дикій природі? Нема проблем! Якщо у вас є сонячна машина, розетки більше не потрібні. Сонячна команда Ейндговена продемонструвала це сьогодні.

Сонячний автомобіль від голландської команди Solar Eindhoven, Stella Era, не тільки генерує власну енергію, але й служить акумулятором для інших пристроїв. Наприклад, це корисно, коли ви в кемпінгу. Крім того, Stella Era також може зарядити інші електромобілі — чудове практичне рішення, коли поблизу немає зарядної станції.

Студенти з Ейндговенського технологічного університету (TU / e) представили сьогодні свої остаточні результати. За останній навчальний рік вони багато працювали над епохою Стелли. І результати вражають. Під час Всесвітнього сонячного виклику модернізований сонячний автомобіль вже без проблем довів свою здатність долати великі відстані. Під час цієї гонки в Австралії студенти з усього світу проїжджають три тисячі кілометрів на своїх саморобних сонячних автомобілях. На сьогоднішній день команда Ейндговена чотири роки поспіль здобуває головний приз у класі крейсерів. Цей клас стосується не лише швидкості, а головним чином рівня ефективності автомобіля.

Оснащені наметом, кемпінг-кріслами та кавоваркою, тепер студенти можуть показати, що їх машину також можна використовувати як акумулятор у кемпінгу. Завдяки розетці 230 В можна підключити різні пристрої, такі як електричне барбекю.

Зарядні станції

Era може не тільки живити електроприлади, а й інші електромобілі. Тримаючи свіжу чашку кави, гості побачили, як електричний автомобіль від Amber Mobility заряджається епохою Stella. "Електричний автомобіль повністю залежить від зарядних станцій. Це може спричинити проблеми в майбутньому", — говорить Маріє Сесінк, PR-менеджер студентської команди. "Сонячний автомобіль виробляє власну енергію і може ділитися нею з іншими. Це майбутнє".

Автономне водіння

Ера повинна мати достатньо накопиченої енергії, щоб мати можливість ділитися своєю енергією. Тому воно повинно бути якомога більше на сонці. Отже, яке оптимальне місце для паркування? Автомобіль розраховує це сам. Більше того, він теж туди їздить. "Автомобіль оснащений радарами та датчиками, щоб він міг автономно їздити навколо стоянки", — говорить Сесінк. "Так завжди на сонці". Тести на парковці TU / e-campus пройшли добре, але все ще потрібно провести багато досліджень, перш ніж машина зможе їздити автономно. "Сама автономна їзда не є нашою метою. Натомість ми використовуємо її для найкращого використання сонячного автомобіля", — додає вона.

Тим часом була залучена нова команда, яка взяла на себе поводи цього навчального року. Вони знову будують нову машину, п’яту «Стеллу». "Наша мета — збільшити стійкість автомобіля ще на одну ступінь", — говорить Шарло Фелдерхоф, новенький PR-менеджер новітньої команди. Сонячний автомобіль поступово наближається до моделі, яка насправді могла б їздити по голландських дорогах. "Це одна з наших найбільших цілей", — говорить Фельдерхоф. Чи буде це все ще включати змагання у World Solar Challenge? Нові члени команди ще не зовсім впевнені. "Автомобіль повинен відповідати безлічі специфікацій, щоб претендувати на цю конкуренцію. Для нас важливіше те, що машина сприяє прогресу в суспільстві", — заявив PR-менеджер.

Facebook Comments