Game Boy без батареї працює вічно

Ручна відеоігрова консоль, що дозволяє безстроковий ігровий процес, може бути найгіршим кошмаром батьків.

Але цей Game Boy — це не просто іграшка. Це потужний доказ концепції, розроблений дослідниками з Північно-Західного університету та Делфтського технологічного університету (TU Delft) у Нідерландах, що розсуває межі безперебійних обчислювальних обчислень у сферу розваг та взаємодії.

Замість акумуляторів, які є дорогими, екологічно небезпечними і в кінцевому підсумку потрапляють на звалища, цей пристрій збирає енергію від сонця — і від користувача. Ці досягнення дозволяють ігор тривати вічно, не зупиняючи і не заряджаючи акумулятор.

"Це перший інтерактивний пристрій без акумулятора, який збирає енергію від дій користувачів", — сказав Джосія Хестер із Північно-Заходу, який був одним із керівників дослідження. "Коли ви натискаєте кнопку, пристрій перетворює цю енергію в щось, що забезпечує ваші ігри".

"Стійкі ігри стануть реальністю, і ми зробили великий крок у цьому напрямку — повністю позбувшись акумулятора", — заявив Пшемислав Павелчак з ТУ Делфт, який був спільним керівником дослідження разом з Хестер. "За допомогою нашої платформи ми хочемо заявити, що можна створити стійку ігрову систему, яка приносить задоволення та радість користувачеві".

Команди представлять дослідження практично на UbiComp 2020, великій конференції в галузі інтерактивних систем, 15 вересня.

Гестер — доцент кафедри електротехніки та обчислювальної техніки та інформатики в Інженерній школі Маккорміка на північному заході. Павелчак — доцент кафедри вбудованого програмного забезпечення TU Delft. До їх команди входять Джаспер де Вінкель та Віто Кортбек, обидва кандидати наук. кандидати в ТУ Делфт.

Енергетична ігрова платформа дослідників (ENGAGE) має розміри та форм-фактор оригінального Game Boy, одночасно оснащена набором сонячних панелей навколо екрану. Натискання кнопок користувачем є другим джерелом енергії. Найголовніше, що він імітує процесор Game Boy. Хоча це рішення вимагає великої обчислювальної потужності, а отже і енергії, воно дозволяє грати в будь-яку популярну ретро-гру прямо з оригінального картриджа.

Коли пристрій перемикається між джерелами живлення, він відчуває короткі втрати енергії. Щоб забезпечити прийнятну тривалість ігрового процесу між перебоями живлення, дослідники розробили апаратне та програмне забезпечення системи з нуля, щоб бути енергозберігаючим, а також дуже енергоефективним. Вони також розробили нову техніку для зберігання стану системи в енергонезалежній пам'яті, мінімізуючи накладні витрати та дозволяючи швидке відновлення при відновленні живлення. Це позбавляє від необхідності натискати "зберегти", як це видно на традиційних платформах, оскільки гравець тепер може продовжувати ігровий процес з точної точки, коли пристрій повністю втрачає потужність — навіть якщо Маріо знаходиться в середині стрибка.

У не надто похмурий день і для ігор, які вимагають принаймні помірних клацань, перерви в геймплеї зазвичай тривають менше однієї секунди на кожні 10 секунд ігрового процесу. Дослідники вважають, що це сценарій, який можна відтворити для деяких ігор, включаючи шахи, пасьянси та тетріси, але, звичайно, ще не для всіх (екшн) ігор.

Незважаючи на те, що ще потрібно пройти довгий шлях до того, як ультрасучасні ігрові приставки 21 століття стануть повністю без батареї, дослідники сподіваються, що їх пристрої підвищують обізнаність про вплив на навколишнє середовище маленьких пристроїв, що складають Інтернет речей. Батареї дорогі, екологічно небезпечні, і їх з часом потрібно замінити, щоб уникнути того, щоб весь пристрій опинився на звалищі.

"Наша робота є антиподом Інтернету речей, в якому багато пристроїв із батареями", — сказала Гестер. "Ці акумулятори врешті-решт потрапляють у сміття. Якщо вони не будуть повністю розряджені, вони можуть стати небезпечними. Їх важко переробити. Ми хочемо створити пристрої, які є більш стійкими та можуть служити десятки років".

Facebook Comments