Французька фірма підштовхує Microsoft Flight Simulator до нового зльоту

Багато літальних апаратів досі залишаються наземними через пандемію коронавірусу. Але майбутні та справжні пілоти незабаром зможуть подорожувати будь-якою точкою світу — практично — завдяки першому оновленому за останні роки грі Microsoft Flight Simulator.

Маючи доступ до супутникового картографування Bing від Microsoft та обробці хмарних технологій, французькі розробники Asobo Studio прагнули зробити експериментальний досвід максимально реалістичним.

Два співзасновника Asobo навіть протягом останніх чотирьох років навіть беруть уроки льотів після того, як Microsoft поставила завдання студії дати поважну гру — яка припадає на найдавніші дні гри в 1982 році — її перше оновлення з 2006 року.

"Уроки були важливими (щоб ввести) щось сенсорне в гру", — сказав один з них Марсель Боссар, передаючи AFP.

"Які відчуття відчуває пілот? Що він чує? Як рухається його голова? Як літак реагує під хмарою і над морем? У минулих симуляціях це було трохи жорстко", — сказав Боссард, який веде програмне забезпечення інженер для гри.

Новий заголовок продається у вівторок, спочатку для ПК, з версією Xbox. Це щось з вильоту для французької компанії, заснованої 12 друзями ігор в 2002 році в квартирі в південно-західному місті Бордо.

Asobo став відомим екранізаціями відеоігор кількох фільмів Pixar, серед яких "Рататуй", "Wall-E", "Вгору" та "Історія іграшок 3".

Важливою віхою став випуск у травні 2019 року "Чумової гри: невинності", яка здобула численні галузеві нагороди та резонанси у світі, заповненому вірулентною хворобою.

Різниця між 18 років тому і зараз "схожа на те, щоб навчитися літати на малому літаку і, нарешті, бути пілотом аеробуса", сказав Боссар.

Гра Microsoft дійсно запропонувала поколінням пілотів, а також захопленим любителям можливість тренуватися на флоті літаків.

Кабіни, хмари та Кіліманджаро

Версія 2020 дає їм можливість контролювати все, від біплана Pitts Special S2S до Airbus A320 Neo або ширококутного Boeing Dreamliner, а також можливість літати з масиву аеропортів по всьому світу, проходячи детальні міські пейзажі та хмарні формування.

Вперше завдяки технології Microsoft, що охоплює земну кулю, планету було відтворено достатньо детально, щоб дозволяти візуальні правила польоту з кабіни, де уникнути зіткнення можна через бачення та дії пілота, а не шляхом слідування відслідковуваних маршрутів.

Вдосконалення програмного забезпечення з 2006 року та початок штучного інтелекту дали дизайнерам ігор можливість відображати світ із вражаючою чіткістю, від блакитного моря Карибського моря до витонченої вершини гори Кіліманджаро.

Реалізм підсилюється даними про погоду в реальному часі, отриманими від серверів Bing Microsoft, які нададуть віртуальним пілотам фактичні умови в районі їх польоту, а не загальні хмари.

Очікування було б чудовим серед геймерів у будь-який час, але тим більше, що зараз у момент відключення коронавірусу, які заземлили цілі авіакомпанії.

"Flight Simulator — це назва, яку відіграють десятки мільйонів геймерів. Є громада, на яку чекали вже кілька років. Microsoft не має місця для помилок", — сказав експерт з ігор Лоран Мішо.

Ставки в Асобо ще вищі. Успішний запуск запропонує плацдарм у напрямку "більших ігор, бюджетів та команд", сказав він.

"Коли є такі великі очікування, ви не можете розчарувати. Репутація Асобо поставлена ​​на карту".

Французька компанія добре усвідомлює майбутні хвилі, якщо її зусилля не зможуть відповідати світовій спільноті крісел авіаторів.

Flight Simulator — це "пам'ятник в історії відеоігор", заявив співзасновник Девід Дедейн.

"У нас було так багато повідомлень (від шанувальників) скрізь, у будь-якому віці, навіть у світі авіації, де багато людей хотіли нам допомогти", — сказав він. "Ми торкаємось чогось, що виходить далеко за межі продукту".

Facebook Comments