Facebook: Зміни конфіденційності Apple призведуть до поглинання реклами в Інтернеті

Facebook відстоює нові правила конфіденційності Apple для своїх мобільних пристроїв — і посеред розробників додатків.

Незабаром Apple вимагатиме від програм запитувати у користувачів дозволу збирати дані про те, які пристрої вони використовують, і дозволяти рекламі стежити за ними в Інтернеті. Соціальна мережа заявила в середу, що ці правила можуть зменшити прибуток додатків за рахунок реклами через аудиторію мережі Facebook.

Facebook заявив, що очікує "меншого впливу" на власні доходи від реклами, ніж на рекламовані компанії, які покладаються на свою аудиторійну мережу для просування своїх додатків. Мережа аудиторій дозволяє рекламодавцям Facebook та Instagram розміщувати свої оголошення в інших місцях Інтернету.

Apple заявляє, що остання версія мобільної операційної системи iOS 14 призначена для захисту конфіденційності людей. Додатки вимагатимуть запитувати у користувачів дозволу на збір та обмін даними за допомогою унікального коду, який ідентифікує їхні iPhone та iPad. Оновлення має відбутися пізніше цієї осені.

Facebook заявив, що через цю зміну він більше не буде збирати ідентифікатор рекламодавців у власних додатках для пристроїв iOS 14. Також компанія просить компанії створити нові облікові записи, призначені виключно для показу оголошень для програм для користувачів iOS 14, щоб відповідати новим правилам Apple.

Акції Facebook зросли більш ніж на 5% за новинами. Аналітик Wedbush Майкл Пахтер заявив, що ринок вважає, що нове правило Apple, швидше за все, змінить попит на власну систему націлювання Facebook.

"Рекламодавці частіше вибирають те, що, на їхню думку, працює", — це націлювання на Facebook ", — сказав він.

Пахтер сказав, що інвестори однозначно думають, що конкуруючі рекламні мережі, керовані такими як Snap і Twitter, будуть поставлені в невигідне становище, тоді як титани, такі як Google і Facebook, заряджаються вперед.

В даний час, якщо користувач iPhone переглядає товар у додатку Amazon, а потім шукає його в додатку Best Buy, рекламодавці знають, що хтось робить покупки. Тож вони могли б зробити рекламну акцію для цього користувача, сказав Пахтер. Після випуску iOS 14 це стане неможливим, якщо користувачі не ввімкнуться.

"Це обмежить їх можливості відстежувати багато людей", — сказав він.

Але Facebook і надалі зможе відстежувати людей за допомогою власних систем, які відрізняються від ідентифікаторів пристроїв Apple.

У звіті про прибутки Facebook за другий квартал минулого місяця керівник фінансів Дейв Венер сказав, що компанія "все ще намагається зрозуміти, як виглядатимуть ці зміни і як вони вплинуть на нас та іншу частину галузі. Але як мінімум, це буде ускладнити розробникам додатків та іншим користувачам розвиток реклами у Facebook та в інших місцях ".

Він також назвав цільову рекламу "порятунком для малого бізнесу, особливо в часи COVID".

Apple, з іншого боку, заявила, що має намір надати людям більший вибір щодо того, як вони хочуть, щоб їх відстежували компанії в Інтернеті, і можливість сказати "ні", якщо цього не роблять.

Девід Чаверн, генеральний директор торгової групи видавців новин News Media Alliance, заявив, що ця зміна "більше дратує, ніж матеріал". Але він додав, що це все одно може коштувати видавцям грошей, роблячи рекламу в своїх додатках менш цінною для рекламодавців.

"Неприємна частина походить від втрати доходу в той час, коли весь дохід є важливим, і одностороннього характеру рішення Apple", — сказав він. "Вони вирішують, а решта світу просто повинна адаптуватися".

Facebook Comments