Facebook загрожує блокуванням розповсюдження новин в Австралії

Facebook погрожував заблокувати австралійським видавцям та приватним особам ділитися новинами на своїй платформі у відповідь на австралійський захід, який може вимагати від нього компенсації медіа-організаціям за їх використання.

У соціальній мережі заявили, що австралійський крок змусить її платити довільні та теоретично необмежені суми за інформацію, яка становить лише незначну частину її послуг.

Цей захід змусив би Facebook вибирати між "або повним видаленням новин, або прийняттям системи, яка дозволяє видавцям стягувати з нас стільки вмісту, скільки вони хочуть, за ціною без чітких обмежень", керуючий директор компанії в Австралії та Новій Зеландії, Уілл Істон , написав у дописі в блозі. "Жоден бізнес не може працювати таким чином".

Кемпбелл Браун, колишній ведучий NBC і CNN, який є віце-президентом Facebook у галузі глобальних новинних партнерств, заявила, що відсічна загроза "не має нічого спільного з нашою постійною прихильністю журналістській діяльності". Публікація Брауна, в якій цитуються різні окремі програми Facebook, призначені для підтримки інформаційних організацій, була озаглавлена ​​"Наша безперервна відданість журналістиці".

Загроза виникла після того, як минулого тижня закінчився період консультацій щодо законопроекту, і австралійський уряд приступив до роботи над його остаточною редакцією.

Міністр зв'язку Австралії Пол Флетчер відмовився сказати, чи вважає він, що Facebook зможе подолати загрозу.

"Для великих технологічних компаній далеко не безпрецедентно робити жорсткі загрози", — сказав Флетчер.

"Ми продовжимо наш ретельний і ретельний процес, наш процес державної політики, заснований на фактах, заснований на наданні шансу всім зацікавленим сторонам висловити свою думку", — додав він.

Тим часом Google опублікував відкритий лист, в якому запропонований австралійський закон розглядає як потенційну загрозу приватності особистості та тягар, що погіршить якість пошуку та відеосервісів YouTube, але не загрожує припиненням роботи.

"Марк Цукерберг радий, що Facebook може бути інструментом для поширення дезінформації та фейкових новин, але, мабуть, добре, якщо Facebook взагалі відмовляється від реальних новин", — заявив Джон Стентон, співзасновник проекту "Збережи журналістику". "Регуляторам потрібно панувати в умовах загального панування технічних гігантів на ринку Інтернету, поки не пізно".

Австралійський скарбник Джош Фріденберг заявив, що запропоновані закони "створять більш стійкий медіа-пейзаж і побачать оплату за оригінальний контент".

"Австралія приймає закони, що просувають наші національні інтереси. Ми не реагуємо на примус або загрози важкими руками, звідки б вони не надходили", — сказав Фриденберг, маючи на увазі загрозу Facebook.

Законопроект, який має на меті досягти успіху в Австралії там, де інші країни не змогли змусити компанії компенсувати компенсацію медійному бізнесу за контент новин, був оприлюднений у липні.

Минулого тижня закінчився період громадських консультацій.

Фріденберг заявив, що сподівається, що парламент прийме законодавство цього року.

Голова австралійської комісії з питань конкуренції та споживачів Род Сімс, наглядач за чесною торгівлею, який розробив модель змушення Facebook та Google платити за вміст, заявив, що сподівається, що "сторони будуть брати участь у конструктивних дискусіях", коли законопроект буде доопрацьований.

"Сьогодні загроза Facebook запобігти будь-якому обміну новинами про її послуги в Австралії є несвоєчасною і помилково продуманою", — сказав Сімс.

Террі Флю, професор факультету креативних індустрій Квінслендського технологічного університету, заявив, що неможливо передбачити, скільки запропоновані закони можуть коштувати Facebook, оскільки ціни повинні узгоджуватися з австралійськими новинними компаніями.

"Я маю сенс з точки зору загальних доходів від Facebook, не дуже", — сказав Флю про витрати.

"Більшим занепокоєнням, яке оживляє цифрові платформи, є можливість поширення цього законодавства від Австралії на інші юрисдикції, де це може почати суттєво впливати на їхній глобальний бізнес", — додав Флю.

News Corp Australia, один з найбільших конгломератів ЗМІ в країні, відмовився коментувати заяву Facebook.

Законопроект, який має на меті досягти успіху в Австралії там, де інші країни не змогли змусити компанії компенсувати компенсацію медійному бізнесу за контент новин, був оприлюднений у липні.

Facebook Comments