Facebook повідомляє, що за квартал було видалено понад 7 мільйонів штук вмісту «шкідливого» COVID-19

Facebook повідомляє, що в другому кварталі вилучив понад 7 мільйонів оманливих або "шкідливих" публікацій, пов’язаних із COVID-19, із своєї соціальної мережі та Instagram, що належить компанії Instagram.

Компанія наводила приклади дописів, які підштовхували "фальшиві заходи профілактики або перебільшені вилікування, які, як говорять нам, CDC та інші медичні експерти, небезпечні".

Компанія також застосувала попереджувальні ярлики щодо близько 98 мільйонів штук дезінформації COVID-19 у Facebook, повідомляє компанія.

Щомісяця Facebook випускає оновлення звіту про виконання стандартів спільноти.

Facebook визнав, що COVID-19 стримує зусилля компанії щодо дезінформації з квітня по червень.

Відправлення модераторів контенту для роботи з дому в березні на тлі пандемії призвело до того, що компанія видалила менш шкідливий матеріал з Facebook та Instagram навколо самогубств, самопошкоджень, дитячої наготи та сексуальної експлуатації.

Пандемія COVID-19 вплинула на здатність Facebook вилучати шкідливі та заборонені матеріали зі своїх платформ. Компанія зазначила, що людям вдома незручно дивитися на тривожні образи зі своїми родинами навколо.

"Сьогоднішній звіт показує вплив COVID-19 на наше модерування вмісту та демонструє, що, хоча наша технологія виявлення та видалення порушеного вмісту вдосконалюється, надалі залишаться сфери, де ми покладаємось на людей як переглядати вміст, так і навчати наші технології, "Гай Розен, віце-президент Facebook із доброчесності, написав у своєму дописі в блозі.

Компанія заявила у вівторок, що з тих пір повернула багато рецензентів до роботи в Інтернеті з дому та, «де це безпечно», менша кількість офісів.

"Ми хочемо забезпечити його перевірку в більш контрольованому середовищі, і тому ми почали приносити невелику кількість рецензентів там, де це безпечно, повернутися в офіс", — сказав Розен.

Розен додав, що вдосконалення технології дозволило йому вжити заходів щодо збільшення кількості вмісту в одних областях, а також підвищити рівень активного виявлення в інших.

"Наш активний показник виявлення мови ненависті у Facebook збільшився на 6 балів з 89% до 95%. У свою чергу, кількість вмісту, на який ми вживали заходів, зросла з 9,6 мільйона в 1 кварталі до 22,5 мільйона в другому кварталі".

Лише минулого тижня Facebook зняв пост з особистої сторінки президента Трампа з інтерв'ю Fox News, в якому він сказав, що діти "майже не застраховані" від COVID-19.

Facebook вперше усунув пост президента за порушення політики щодо дезінформації COVID-19.

Компанія дивиться на лавину мови ненависті всіх типів у своїх мережах, заявила, що вона оновлює політику, щоб "більш конкретно враховувати" певні види неявної мови ненависті ", наприклад, вміст із зображенням чорної поверхні або стереотипи щодо єврейських людей, що контролюють світі. З жовтня 2019 року ми провели 14 стратегічних збоїв у мережі, щоб усунути 23 різні заборонені організації, більше половини яких підтримували верховенство білих ".

Наприкінці червня Facebook видалив мережу облікових записів, груп та сторінок у Facebook та Instagram, пов’язаних із антиурядовим рухом "бугалу", який заохочує до насильства в США.

Гігант соціальних медіа також визначив бугалу як небезпечну організацію, давши йому таку ж класифікацію, як терористичні та ненависні групи.

Facebook Comments