Дохід Alibaba збільшився на 34 відсотки, оскільки коронавірус підсилює онлайн-витрати

Китайський лідер електронної комерції Alibaba в четвер повідомив про надійне зростання прибутку на 34 відсотки за квартал-червень за останній знак, що коронавірус, а не шкодить компанії, насправді допомагав.

Ганчжоу, що базується на Алібабі, зазначає, що дохід — ключовий показник здоров'я бізнесу бізнес-гіганта, а також загальних споживчих витрат в Китаї — збільшився до 153 мільярдів юанів (22 мільярди доларів), що трохи перевищує опитування аналітика Bloomberg.

Коронавірус, який з’явився в Китаї наприкінці минулого року, забив економіку Китаю, спричинивши історичне скорочення на 6,8 відсотка в першому кварталі 2020 року.

Але Алібаба та інші китайські технічні титани значною мірою відмовилися від впливу, і голова Даніеля Чжан уточнив, що пандемія та пов'язані з цим відключення та соціальна дистанція спонукають оборот споживачів, які вибирають безпеку інтернет-магазинів.

"Ми були в хорошій позиції для того, щоб зафіксувати зростання за рахунок цифрової трансформації, яка була прискорена пандемією, як у споживанні, так і в діяльності підприємств", — сказав він у заяві, що супроводжує оголошення про прибуток Alibaba.

Прибуток підскочила на 124 відсотки за квартал до 6,7 мільярда доларів, в основному за рахунок прибутку в капітальні інвестиції.

Але Алібаба міг опинитися в перехресті зусиль адміністрації Трампа, щоб видавити китайських технічних гігантів.

США вже два роки ведуть ескалаційну кампанію по ізоляції телекомунікаційної компанії Huawei, а тепер також погрожують закрити послугу обміну відео TikTok, якщо китайський батьківський ByteDance не продасть її американській компанії.

Президент Дональд Трамп заявив, що обидві компанії створюють погрози щодо використання національної безпеки та безпеки даних і натякнув в останні дні, що інші компанії, можливо, включаючи Alibaba, можуть зазнати подібного тиску з боку США.

Трамп також у травні розпорядився дослідити китайські компанії, що котируються на американських фінансових ринках, серед яких Alibaba, JD.com, Baidu та безліч інших, на тлі зростання напруженості між двома найбільшими світовими економіками.

Facebook Comments