Датчики паркування

Навіть у розпалі пандемії пошук хорошого місця для паркування може бути болючим завданням. Тепер робота опублікована в Міжнародний журнал сенсорних мереж, пропонує новий підхід до розподілу місця для паркування на основі розподіленого обчислювального алгоритму.

Йонг Чень з бізнес-школи при міському коледжі університету Чжецзян у Ханчжоу, Китай, та його колеги пояснюють, що виділення місця для паркування, хоча, можливо, і не є поширеним у деяких містах, є важливою частиною забезпечення того, щоб водіїв можна було розмістити в найбільш жвавих мегаполісах. Підхід команди використовує навігаційну систему водія, щоб точно визначити їх у місті, визначити призначення і призначити маршрут, яким вони повинні йти до доступного та, сподіваємось, оптимального місця для паркування. Такий розподілений алгоритм виграє завдяки знанню, де знаходяться всі користувачі, передбачувані пункти призначення та наявність паркувальних місць у місті.

Команда продемонструвала принципові докази за різних рівнів трафіку та співвідношення попиту на парковці. Вони зазначають, що їх підхід розподіленого алгоритму є найбільш підходящим для сценаріїв з високим попитом та високим співвідношенням попиту та пропозиції. Це працює краще за інші централізовані алгоритми, які працюють або з точки зору одного водія, або однієї автостоянки. Розподілений підхід пропонує набагато більшу адаптованість, зазначає команда, і забезпечує більш надійні результати.

Facebook Comments