Ціль викидів автобусів недосяжна без негайного переходу на електричну

Нове дослідження університету в Абердіні встановило, що автобуси повинні бути перетворені на електричні та водневі, щоб досягти цілей викидів.

У дослідженні проаналізовано викиди автобусів із автобусів із звичайним паливом, електричним та водневим автобусом, порівнявши викиди на бензинові, дизельні та електромобілі. Результати показали, що електричні автобуси виробляють найменші викиди і повинні бути ширше інтегровані в парк громадського транспорту для досягнення національної мети Великобританії щодо чистого нульового викиду до 2050 року відповідно до Паризької угоди.

У дослідженні, опублікованому в журналі Transport Research, частина D: Транспорт та навколишнє середовище, також повідомляється, що за сучасних технологій електричні автобуси більше підходять для коротших маршрутів у таких містах, як Лондон, тоді як автобуси водню мають більший дальність і більше підходять для більш великих відстаней між містами і сільські райони.

Однак масштаб екологічних вигод за рахунок викидів залежить від способу виробництва та зберігання електроенергії. Хоча комутація енергетичних технологій вже вигідна, чим більше відновлюваних джерел енергії використовується для виробництва електроенергії, тим більша користь. Це підкреслює необхідність розширеного виробництва відновлюваних джерел та впровадження захоплення та зберігання вуглецю, де викопне паливо використовується для забезпечення енергії, що продається.

Кетрін Логан, яка взяла участь у дослідженні в рамках доктора філософії. Дослідження в університеті пояснюють: "Ми хотіли кількісно оцінити викиди парникових газів, що випливають з автобусів, та енергетичні вимоги до електричних та водневих автобусів у Великобританії, щоб допомогти інформувати транспортну політику, щоб ми могли допомогти досягти амбітних цілей з нульовими нульовими викидами. Наша робота показує, що вам потрібно всього чотири людини в автобусі, щоб виробляти менше викидів, ніж повна машина. Якщо автобус був повний, це було б еквівалентом 20 машин, знятих з дороги ".

Вона продовжує: "Для досягнення цілей Паризької угоди нам потрібно декарбонізувати виробництво електроенергії та забезпечити отримання енергії за рахунок стійких ресурсів. Нам потрібно інтегрувати та замінювати автобуси у користуванні електричними та водневими альтернативами. Найголовніше, заохочуючи людей перемикати свої машини. громадський транспорт істотно зміниться. Очевидно, це те, що люди зараз не так захоплюються ситуацією із охороною здоров'я, але це потребує довгострокового періоду для зміни клімату! "

Facebook Comments