Частка електромобілів ЄС зростала протягом місяців блокування вірусів

Частка ринку електричних автомобілів у Європі зросла під час та відразу після найгіршого з періодів блокування пандемії, показали показники галузі у четвер, навіть коли загальний обсяг продажів автомобілів усіх типів впав протягом другого кварталу. Нові показники з’являються, коли автовиробники нарощують виробництво електромобілів під тиском, щоб досягти жорстких нових обмежень викидів наступного року.

Частка платних автомобілів зросла до 7,2% відсотків у квітні-червні з 6,8% у першому кварталі, згідно з даними Європейської асоціації автовиробників. Цифри включають як автомобілі, що працюють лише на акумуляторах, так і гібриди, що підключаються, які поєднують акумулятор, який можна зарядити від настінної пробки з двигуном внутрішнього згоряння, щоб розширити діапазон.

Платні продажі автомобілів впали, до 129 000 з 167 000, але загальний ринок автомобілів скоротився ще більше — більш ніж на 50 відсотків як для дизельних, так і для бензинових автомобілів. Квітень-червень квартал включав найгірший з блокувань, який обмежував рухи та збори.

Частка ринку є важливою, оскільки автовиробники будуть оцінюватися за середнім показником їх автопарку згідно з жорсткими новими обмеженнями на викиди вуглекислого газу, які повністю вступлять в силу наступного року. Нові обмеження, спрямовані на боротьбу з глобальним потеплінням, означають, що виробники автомобілів повинні робити і продавати більше автомобілів з низьким рівнем викидів. Вуглекислий газ — основний парниковий газ, який вчені звинувачують у глобальному потепленні.

У другій половині року найбільший в Європі виробник автомобілів Volkswagen розпочне продажі свого акумулятора лише типу ID.3, призначеного для електричного опціону на масовому ринку, починаючи з менш ніж 30 000 євро (35 500 доларів США). До цього року поглинання електромобілів було повільним через стурбованість щодо дальності, місць зарядки та вищих цін. Однак ціни на акумулятори падають, і консорціум автовиробників будує мережу швидкісних зарядних станцій. Уряди також збільшили субсидії на продаж електромобілів в рамках програм стимулювання економіки, спрямованих на пом'якшення рецесії пандемії.

Поглинання електроенергії сильно нахилилося до найбагатших західних членів ЄС з 27 країн. Наприклад, у Нідерландах у другому кварталі було зареєстровано 8137 платних транспортних засобів порівняно з 328 у Румунії.

Частка продажів, що надійшли на дизельні автомобілі, впала до 29,4% з 31,3% у тому ж періоді рік тому. Продажі дизельного падіння різко впали внаслідок скандалу Volkswagen 2015 року щодо дизельних автомобілів, яким маніпулювали з метою обману норм викидів у Сполучених Штатах.

Люсьєн Матьє, аналітик електронної мобільності з екологічного лобі Транспорт та навколишнє середовище, заявив, що "незважаючи на пандемію, продажі електричних автомобілів зростають безпрецедентними темпами" і що електричні транспортні засоби та гібриди беруть частку ринку у моделей дизельних та бензинових автомобілів, що викидають парниковий газ гази та забруднювачі, які шкодять здоров’ю людей. "2020 рік є роком електромобіля в Європі", — сказав він.

США, маючи дешевий бензин та федеральний уряд, який хоче відмовитись від вимог щодо економії палива, рухаються повільніше, приймаючи на озброєння електромобілі. У Китаї зменшення субсидій призвело до уповільнення продажів електроенергії наприкінці минулого року, але уряд рухається вперед із вимогами щодо автомобілів з більш низьким рівнем викидів протягом тривалого періоду.

Facebook Comments