Cadillac каже, що новий електричний позашляховик має особливості взяти на себе Tesla

Ми бачили цей фільм раніше, електричний транспортний засіб від основного автовиробника, який забере продажі у лідера ринку Tesla.

Але керівники General Motors кажуть, що перший повністю електричний автомобіль Cadillac має всі функції, які йому потрібні для того, щоб заманювати покупців там, де інші компанії не вистачали.

Позашляховик Cadillac Lyriq — середній розмір позашляховика, який виходить першим у Китаї і доходить до американських салонів наприкінці 2022 року, зможе проїхати понад 300 миль за один заряд. Він буде оснащений задніми приводами та повнопривідними конфігураціями з витонченими виглядами, преміальним інтер’єром, підключенням до Інтернету, 33-дюймовим сенсорним екраном приладної панелі та початковою ціною дещо нижче 75 000 доларів.

"Попередні пропозиції товарів, принаймні, щодо деяких із цих заходів, вони трохи не досягли", — сказав Стів Карлайл, президент Північної Америки GM, який використовував бренд Cadillac.

GM повинен був представити Lyriq "показовий автомобіль" Четвер вночі, що керівники кажуть, близький до виробничої версії. І вони впевнені, що це вдасться там, де Jaguar I-Pace та Audi e-tron поки що не вийшли з ладу.

Lyriq піде назустріч маленькому позашляховику Model Tesla Model Y, який стартує трохи менше $ 50 000. Lyriq також може брати продажі у Palo Alto, California, інших моделей компанії.

GM не випустить точний діапазон або ціну позашляховика, а також не скаже, чи Lyriq відповідатиме чи бити діапазон 316 миль Model Y або найкращий нуль до 60 миль на годину (96,2 кілометра на годину) час 3,5 секунди. Модель Y може легко набрати $ 60 000 за допомогою опцій.

Але керівники кажуть, що основи Lyriq розроблені спеціально для електричного транспортного засобу з збалансованим розподілом ваги. Вони пообіцяли чітку керованість та швидке прискорення, що працює на основі хімії акумуляторів нікель-кобальт-марганець-алюміній останнього покоління.

Lyriq також зможе припаркуватися у паралельних або перпендикулярних просторах, не маючи водія в транспортному засобі, подібно до технології, пропонованої Tesla. Він також має можливість швидкої зарядки постійного струму, але час зарядки не було випущено.

Ягуар I-Pace та e-tron Audi відступили від моделі Y в діапазоні, при цьому I-Pace пройшов 234 милі за зарядку, а позашляховик e-tron — 222 милі.

Виконавчий аналітик компанії Cox Automotive Мішель Кребс сказала, що наявність дальності, що перевищує 300 миль, є важливою для клієнтів, які в опитуваннях все ще висловлюють побоювання вичерпати сік в електромобілі. Люди також стурбовані тим, що заряджати транспортні засоби за межами своїх домівок, але ця мережа повинна бути набагато кращою до моменту продажу Lyriq, сказала вона. Tesla, яка має власну глобальну мережу зарядних пристроїв, що дає їй перевагу перед конкурентами.

Cadillac може перевірити всі коробки, щоб конкурувати з Tesla, але це не може відповідати бренду та загадці генерального директора Ілона Маск, який також очолює ракетну компанію SpaceX, сказав Кребс.

"Люди купують Tesla, тому що це Tesla", — сказала вона. "Tesla зробила дивовижну роботу зі створення бренду, роблячи це без реклами та маркетингу, просто чистий ентузіазм споживачів".

Щоб здійснити вторгнення, Cadillac повинен буде змінити спосіб продажу електромобілів, пропонуючи довгі тест-драйви з доставкою та підйомом тестових транспортних засобів за зручністю замовника, сказала вона.

Facebook Comments