Боротьба з австралійською новиною переходить до краудфандингу

Австралійська асоційована преса розпочала краудфандингову кампанію в понеділок, коли Newswire бореться з фінансовим тиском лише через місяць після її продажу та відновлення як некомерційної.

Генеральний директор Емма Каудрой заявила, що AAP стикається з агресивною конкуренцією з боку нового суперника NCA, створеного News Corp після того, як медіа-гігант, що належить Руперту Мердоку, відступив від ролі провідного акціонера в національній новинній мережі.

За її словами, News Corp зараз має намір "швидко повернутися до комерційного сектору" разом із NCA.

"Добре профінансований крок загрожує унікальній ролі AAP, забезпечуючи незалежний контент" меншим австралійським видавцям, — зазначила вона.

Cowdroy додав, що цей крок "створить подальший зрив для AAP і, в свою чергу, медіа-ринок в цілому в той час, коли галузь стає на коліна".

На початку серпня AAP був відновлений консорціумом під керівництвом благодійників лише через кілька місяців після того, як співробітникам сказали, що компанія закриється, оскільки проблеми в секторі ЗМІ посилюються через економічні наслідки пандемії коронавірусу.

У березні News Corp, телерадіомовна група та газета Nine Entertainment підтримали AAP несподіваним рішенням, яке підживило побоювання подальшої концентрації в австралійському медіа-ландшафті, де вже домінувала кілька компаній.

Потім News Corp запустила NCA, найнявши низку журналістів, у тому числі кількох колишніх співробітників AAP, щоб забезпечити висвітлення багатьох редакцій компанії тем, які раніше подавали національні новини.

The Guardian повідомив у понеділок, що News Corp планує пропонувати вміст NCA іншим австралійським організаціям новин, як тільки термін дії положення про неконкуренцію з AAP закінчиться в кінці цього року.

Зіткнувшись з перспективою цієї конкуренції з боку свого колишнього власника, AAP прагне залучити 500 000 доларів США (364 000 доларів США) за допомогою кампанії збору коштів, яка залучила кілька тисяч доларів як пожертви незабаром після запуску.

"Оскільки наші медіа-замовники борються на найжорсткішому в сучасній історії рекламному ринку, а уряд намагається знайти спосіб підтримати медіа-конкуренцію та різноманітність, ми звертаємось до всіх австралійців за допомогою", — сказав Каудрой.

Newswire скоротив приблизно половину персоналу, перш ніж відновити те, що раніше говорилося, було б зменшеною "стійкою" операцією.

Менші місцеві видавці покладаються на національне висвітлення новин, спорту та політики, щоб підкріпити власний контент.

Facebook Comments