Блокування вірусів дає значний поштовх електронній комерції

Хоча великі традиційні роздрібні торговці оголошують про великі звільнення через пандемію, іноді втрачаючи тисячі співробітників, блокування коронавірусу, на відміну від цього, суттєво посилило електронну комерцію.

Останні дані свідчать про перехід до покупок в Інтернеті — за даними консалтингової групи Kantar, міжнародна електронна комерція зросла на 41 відсоток лише за три місяці порівняно із 22-відсотковим зростанням у цілому до 2020 року на сьогоднішній день, оскільки пандемія "змінила" звички роздрібної торгівлі.

Ця тенденція була різко полегшена 18 серпня, коли британський головний вузол Marks & Spencer оголосив, що вибрав 7000 співробітників.

Години пізніше, на відміну від цього, онлайн-бегемот Amazon заявив, що найняв 3500 в США.

Зменшення ситуації з поглинаннями та поглинаннями — лише одна частина картини у Великобританії, ще 2,5 тисячі втрачених робочих місць оголошено в універмазі Debenhams, який у квітні вступив до адміністрації вдруге за рік. Також слід втратити ще сотні робочих місць в інших відомих британських мережах вулиць.

На відміну від цього, найбільша британська мережа супермаркетів Tesco розмістила значне перо в своїй онлайн-кришці, заявивши, що створює 16 000 постійних робочих місць для боротьби зі значним зростанням своєї онлайн-діяльності.

"Цілком очевидно, що оцифровка комерції (навіть), якщо вона діє протягом тривалого часу, надзвичайно прискорюється", — сказав Герве Гілг, керуючий директор та фахівець із розподілу в корпоративних трансформаційних послугах "Альварес і Марсал".

Вигоди отримують ті компанії, які вже здійснювали значну частину своєї діяльності в Інтернеті.

Цю трупу очолює Amazon, який подвоїв свій чистий прибуток у другій половині цього року, підданого боротьбі з вірусами.

Далі йшов німецький супермаркет електронної комерції моди та способу життя Zalando, в якому його активна клієнтська база зросла на 20 відсотків у першій половині 2020 року до 34 мільйонів.

Американський гігант Walmart, хоча і не є "чистим гравцем" в Інтернеті, також перемістився в цьому напрямку, щоб отримати вигоду з підйому віртуальної торгівлі в США, і його результати за другий квартал стрімко зросли за попередніми оцінками щодо стрибка електронних продажів на 97 відсотків.

Електронна присутність "незамінна"

У Франції, Великобританії, Іспанії та Китаї середня частка ринку електронної комерції зросла з 8,8 відсотка вартості (у 2019 році) до 12,4 відсотка у другому кварталі 2020 року, сказав Кантар.

Він додав, що в Китаї інтернет-магазини вже складають "чверть витрат на масові споживчі товари".

Тенденція вже була до того, як Covid-19 почав бити світову економіку.

Але жорстокий спад витрат поза домом мав "серйозний ефект для непродовольчої торгівлі, що залежить від фізичних точок продажу", сказав Гілг.

Безпрецедентний розвиток подій "змусив усіх суб'єктів роздрібної торгівлі зрозуміти або підтвердити, що необхідно мати присутність в Інтернеті та бути якомога конкурентоспроможнішими там", — говорить Стефан Чарверіат, старший асоційований директор Boston Consulting Group (BCG).

"Значні інвестиції"

Це означало еволюцію, яка "вимагає значних засобів та інвестицій", зазначає Charveriat. Але ця потреба виникає в той час, коли скарбниці компаній відносно голі, а гроші, відкладені для цілей Інтернету, — це готівка, яка, таким чином, не надходить у фізичний бізнес.

Французька торгова рада CDCF влітку звернулася до уряду з проханням про "податковий кредит або прискорений механізм суперамортизації для підтримки цифрових інвестицій".

Міністр фінансів Бруно Ле Майр у четвер відповів, що "кілька сотень мільйонів євро" будуть надані у вигляді субсидій та підтримки державних інвестиційних банків ", щоб допомогти фірмам оцифрувати", намагаючись конкурувати з такими, як Amazon.

"Очевидно, що зіткнутися з великими платформами є суттєвою проблемою", — говорить Чарверіат. За його словами, французькі фірми повинні визначити стратегію в Інтернеті, будь то у формі союзу з іншими, щоб конкурувати на цифровому ринку з існуючими великими нападниками.

Тим не менше, Гілг каже, що існуюча фізична присутність торгових марок може бути головним активом у цьому відношенні, наприклад, обслуговування заїжджих міжнародних туристів, які, можливо, захочуть випробувати те, що бренд може запропонувати на місці, коли туризм після Ковіда з часом займає знову вимкнути.

"Apple дуже ефективно продемонструвала, як магазин може виступати в якості сцени", щоб продемонструвати свої товари, сказав Гілг, додавши, що, хоча комерційні кліки мають свою цінність, роздрібний розчин може забезпечити фізичну фірмову "автентичність".

Facebook Comments