Американець розглядає можливість скорочення рейсів до багатьох менших міст

American Airlines планує скинути рейси до 30-ти невеликих міст США, якщо в кінці наступного місяця закінчиться вимога федерації продовжувати ці рейси, повідомив керівник авіакомпанії, знайомий з цим питанням у четвер.

Американець погодився продовжувати обслуговувати ці менші міста як умову отримання 5,8 мільярда доларів федеральної допомоги по оплаті праці цієї весни. Однак гроші та вимога обслуговувати ці пункти призначення закінчуються 30 вересня, якщо їх не продовжать.

Цей крок з боку американців може посилити тиск на Конгрес та Білий дім, щоб дати пасажирським авіакомпаніям ще 25 мільярдів доларів на витрати на оплату праці. Профспілки та авіакомпанії, які борються зі стрімким спадом доходів, оскільки пандемія знижує авіаперельоти, лобіюють Конгрес за гроші.

Американський каже федеральному уряду, що якщо гроші на допомогу будуть продовжені, міста не скинуть, але якщо гроші не будуть розширені, це буде, сказав Бретт Снайдер, туристичний агент, який пише про цю галузь на CrankyFlier.com.

"Це не загроза простою", і це "станеться у всіх операторів мережі", — сказав Снайдер, посилаючись на найбільші авіакомпанії.

Інші авіакомпанії відмовилися негайно коментувати свої плани. У групі авіаперевезень заявили, що перевізникам потрібна допомога, оскільки пандемія COVID-19 продовжує шкодити галузі.

"Попит на авіаперельоти не повернувся так, як очікувалося", — сказала прес-секретар групи "Авіакомпанії для Америки" Кетрін Естеп. "Без додаткової федеральної допомоги американські авіакомпанії будуть змушені приймати дуже складні бізнес-рішення, які можуть включати заявлені перешкоди та скорочення кількості послуг".

Вимога зберегти більшість маршрутів, якими літали авіакомпанії, які пролетіли до пандемії, була непопулярною для галузі, оскільки багато рейсів перевозять мало пасажирів. Департамент транспорту відмовився поширювати правило минулого 30 вересня і заявив у своїй заяві в четвер, що контролюватиме доступ громадськості до повітряних перевезень.

Директор American Airlines не уточнив, які міста можуть втратити службу, але сказав, що деякі обслуговуються лише американськими. Вони не є містами, авіаперевезення яких субсидуються за програмою Essential Air Service.

Ці зміни можуть з'явитися в розкладі вже на наступному тижні, якщо не буде прогресу у напрямку більшого полегшення авіаліній з Вашингтона, сказала особа. Виконавчий орган висловився за умови анонімності, щоб обговорити планування, яке не було оприлюднене. Про плани американця вперше повідомила CNBC.

У березні Конгрес та президент Дональд Трамп схвалили до 50 мільярдів доларів для пасажирських авіакомпаній, включаючи 25 мільярдів доларів грантів та позик для покриття витрат на оплату праці до вересня.

Ідея полягала в тому, що спалах вірусу може впасти достатньо вже до падіння, щоб авіакомпанії стабілізувалися самостійно. Однак авіаперельоти в США відновилися набагато повільніше, ніж сподівались.

Після падіння 95% у квітні, авіаперевезення в США залишилися втраченими понад 10 мільярдів доларів у другому кварталі, що, на думку аналітиків, виявиться найнижчою точкою галузі.

Авіакомпанії та їх профспілки лобіюють, щоб більше грошей було включено до нового раунду пандемічної допомоги для запобігання звільненням у галузі до наступного квітня. Вони підтримували підтримку більш ніж половини членів Палати, в тому числі понад двох десятків республіканців, і понад десятка сенаторів-республіканців.

Трамп висловився прихильно, щоб допомогти авіакомпаніям, коли його запитали про це питання на брифінгу минулого тижня.

"Очевидно, що бізнес у авіакомпаній працює не дуже добре", — сказав він. "Я був би безумовно за". Ми не можемо втратити транспортну систему ".

Facebook Comments