Мерседес затягнув у суперечку про copycat Racing Point

Всепереможна команда Mercedes Льюїса Гамільтона була затягнута до останньої "шахрайської" бурі Формули-1 напередодні Гран-прі 70-ї річниці в Сільверстоуні.

У п’ятницю Racing Point було набрано 15 очок і оштрафовано 361 000 фунтів стерлінгів після того, як їх визнали винними в копіюванні частин виграної в титулі машини Гамільтона 2019 року.

Досьє на 14 сторінках, опубліковане після розслідування FIA, показало, що Mercedes 6 січня поставив повний комплект гальмівних каналів минулого року до Racing Point.

Також було встановлено, що Mercedes надав Racing Point комп'ютерні дизайнерські моделі для деталей, які допомогли їм у створенні цьогорічного автомобіля, який отримав назву "Рожевий Мерседес" з огляду на подобу машини, яку Гамільтон пригнав до шостої титулу світу.

Керівний орган "Формули-1" вирішив, що передача гальмівних каналів не є "суттєвим порушенням спортивних норм" та передачею даних у рамках правил.

Але дехто з загону Сільверстоуна в п'ятницю допитувався, чому Mercedes допомагав Racing Point.

Директор команди "Мерседес" Тото Волф насолоджується хорошими стосунками з співвласником Racing Point Лоуренсом Стролом. Вольф є акціонером компанії «Астон Мартін», яку також контролює Стролл, який повернеться до мережі замість Racing Point у 2021 році.

Racing Point, чиї виступи значно покращилися в цьому сезоні, раніше заявляли, що їх автомобіль був розроблений просто на фотографіях минулого року Mercedes.

Водій гоночного пункту Ніколя Гулкенберг під час першого тренінгу Гран-прі «Формули-1» до 70-ї річниці в Сільверстоуні.

"Розслідування підняло набагато більше запитань, ніж відповідей, і є нові свідчення, які ми можемо побачити", — сказав в п'ятницю виконавчий директор McLaren Зак Браун.

"Очевидно Racing Point стверджував, що вони скопіювали машину за допомогою фотографії. Зчитання документа зрозуміло, що це BS (b *******).

"І тому ви повинні допитати все інше навколо цього автомобіля. Це потенційно вершина айсберга, відправна точка того, що тут сталося.

«Це не здорово для спорту. Ми збираємось швидко переглянути, щоб ми могли зрозуміти процес, і якщо це те, в чому ми хочемо брати участь ».

Renault, які протестували проти автомобіля Racing Point після всіх чотирьох гонок до цього року, тепер зважують, чи слід оскаржувати вирок FIA.

Інформаційне агентство ПА розуміє, що до них можуть приєднатися ще ряд інших команд, включаючи Ferrari та McLaren. Вони матимуть до ранку суботи, щоб подати наміри на апеляцію, а потім ще 96 годин, щоб вирішити, чи хочуть вони продовжувати свою юридичну дію.

Ми відчуваємо себе на 100 відсотків комфортно зі своїм становищем

У п’ятницю Вольф, який головував у безпрецедентних шести чемпіонатах водіїв та конструкторів Mercedes, захищав роль своєї команди в сазі, яка загрожує затьмарити марш Гамільтона на рекордний сьомий титул.

"Ми відчуваємо себе на 100 відсотків комфортно зі своїм становищем", — сказав він.

«Ми читали правила знову і знову. Вердикт, який вийшов сьогодні, надзвичайно складний, і виходить із тлумаченням, яке є новим для всіх нас.

«Ми надали певні дані в 2019 році, що повністю входило в правила. Доставка повітропроводів 6 січня не має жодного істотного впливу на будь-яку акцію, оскільки вся справа була доставлена ​​набагато раніше ".

На трасі Гамільтон, який займає 30-очковий чемпіонат над товаришем по команді Вальттері Боттас, фінішував найшвидшим на практиці для недільної гонки в Сільверстоуні.

Гамільтон перейде до трьох перемог рекорду 91-го перемоги Майкла Шумахера, якщо він знову переможе в неділю. Він також вирівняє німецький загальний підсумок у 155 подіумах кар'єри, якщо він фінішує у трійці кращих.

Facebook Comments