Макс Верстаппен штурмує гран-прі, коли Льюїс Гамільтон бореться вдруге

Макс Верстаппен підняв сюрприз сезону, перемігши Льюїса Гамільтона, щоб виграти Гран-прі 70-ї річниці.

Водій Red Bull потрапив на славне місце Сільверстоуна, щоб перейти лінію за 11,3 секунди від Гамільтона, а Валтері Боттас третій.

Мерседес, як очікували, здійснить свою п'яту перемогу за стільки раундів цього сезону.

Але і Гамільтон, і Боттас боролися зі своїми шинами, щоб простежити шлях для Верстаппена до неправдоподібної перемоги.

Дійсно, голландець був аутсайдером 12/1, щоб забрати кльошевий прапор перед гонкою в неділю.

Чарльз Леклерк фінішував четвертим за "Феррарі" перед Олександром Альбоном. Lance Stroll з Racing Point був шостим. Гамільтон відправиться до Гран-прі Іспанії наступного тижня з 30-очковим чемпіонатом над Верстаппеном.

Команда Мерседеса Гамільтона цього року була класовим виступом на полі, і після того, як ботус-ботус переміг Гамільтона до першого кута, це виглядало так, ніби це буде пряма боротьба між цілком чорними машинами за перемогу.

Водію Mercedes Льюїсу Гамільтону довелося влаштуватися на друге місце (Ендрю Боєрс / АП).

Але Верстаппен, який виїхав попереду Ніко Хулкенберга від Racing Point на відкритті вигину, залишався гарячим на п'ятах. Обидва автомобілі Mercedes стартували на середній гумі, Verstappen — на більш міцній твердій шині.

Верстаппен відчув, що автомобілі "Мерседес" б'ються, і незабаром погнав Гамільтона. На одному етапі йому сказали скинути коробку передач Гамільтона, щоб захистити свої шини.

"Це єдиний шанс перемогти Мерседес", — сказав він по радіо. "Я не збираюся сидіти, як бабуся".

Він залишився вірним своєму слову. Боттас вийшов із свинцю на колінах 13 разом із Гамільтоном за свіжою гумою на наступному колі. Верстаппен взяв на себе ініціативу, і, коли він прийшов за новими шинами на середині етапу гонки, він залишив ями трохи позаду Ботта.

Макс Верстаппен святкує зі своєю командою "Ред Булл" (Брин Леннон / АП).

Верстаппен взяв лише кілька кутових куточків, щоб завоювати перше місце, після того, як він чинив опір прирученій обороні Ботта, зробивши рухомий крок на виході з Луффілда.

І Верстаппен, і Боттас увійшли з 20 колами, залишившись вдруге, а Гамільтон залишився поза носінням гуми. Чи міг чемпіон світу отримати свої шини до кінця гонки? Відповідь надійшла на колінах 41 із 52, коли Гамільтон боксував свіжу гуму.

Гамільтон з'явився в четвертому, але 35-річний почав запалювати графіки часу, розміщуючи найшвидший круг гонки, перш ніж взяти Леклерк у Стоу на третьому місці. Потім він прицілився до полювання на Боттс і, з двома колами для бігу, обвів його людину за межами Брукленда.

Коли Верстаппен під'їхав до прапора, Хюлькенберг фінішував сьомим, а Себастьян Феттель був поза очками в 12-му після розгону відкриття.

"Я не бачив, як це буде, але після першого відбиття здавалося, що ми справді добре в шинах", — сказав Верстаппен після дев'ятої перемоги в кар'єрі.

«Ми дуже сильно темпили в машині. У мене не було проблем із шинами, і ми продовжували наполягати.

"Виграти було неймовірний результат, тому все склалося добре, і я дуже радий".

Гамільтон, який відповів рекорду Майкла Шумахера з 155 подіумів у кар'єрі, сказав:

«Вітаю команду Red Bull та Макса. У них не було проблем у нас сьогодні.

"Напевно несподівано, щоб міхур був таким же жорстким кодом, як ми пережили — я нервував, що шина вибухне, — але я вдячна, що мені вдалося просунутися і пройти гонку".

Facebook Comments