У Мексиці виявлені залишки раніше невідомого палацу Майя

Таємничо зникла цивілізація Майя є однією з найбільших в західній півкулі. Майя процвітали по всій Центральній Америці, включаючи південну Мексику, Гватемалу, Беліз і Гондурас. Розкопки на півострові Юкатан із завидною регулярністю поповнюють колекцію дослідників і археологів новими знахідками. Як повідомляється на сайті Національного інституту антропології та історії Мексики, недавно археологи виявили залишки величезного палацу, вік якого перевищує 1000 років. Раніше невідомий палац, на думку дослідників. є частиною великого комплексу з житловими кімнатами і вівтарем.

Цивілізація Майя залишила після себе величезну спадщину

Таємничий місто загадкової цивілізації

Розкопки проходили в археологічній зоні кулуб, яка знаходиться неподалік від однієї з найпопулярніших туристичних точок Мексики. Першу з п'яти виявлених кам'яних структур доиспанского періоду археологи знайшли в 2018 році. Сьогодні встановлено, що на місці розкопок було місто цивілізації Майя. Причина, по якій місто не був знайдений раніше, криється в багатій рослинною обстановці кулуб, яка значно ускладнювала роботу археологів.

Ще більше інформації про цікаві знахідки археологів шукайте на нашому каналі в Яндекс.Дзен

Дослідники повідомляють, що в довжину палац досягає 55 метрів, 15 метрів в ширину і 6 метрів у висоту. По-справжньому значна споруда, крім усього іншого, складається з шести кімнат. Більш того, великий комплекс палацу також включає в себе дві житлові кімнати, вівтар і велику круглу піч. Однак найцікавішим є той факт, що в місці поховання археологи виявили людські останки, які вже відправлені в лабораторію. Вчені сподіваються, що аналіз останків допоможе нам дізнатися стать, вік і навіть причину смерті представників Майя.

Археолог очищує частину будівлі, виявленого в кулуб

За словами Альфредо Баррера Рубіо, одного з провідних археологів, палац був побудований в класичний період цивілізації Майя, коли місто Чичен-Іца був найзнаменитішим на півночі півострова. Дослідники повідомляють, що вкрай мало знають про архітектурні особливості цього регіону, який розташований на північному сході від Юкатана. Саме з цієї причини археологи мають намір вивчати архітектуру кулуб і відновлювати культурну спадщину.

Це цікаво: Чому зникла цивілізація Майя

Так виглядає останнє місце розкопок в Мексиці

Слід зазначити, що це тільки початок роботи. Як відзначають фахівці, вони тільки що відкрили один з найважливіших центрів цивілізації Майя, які славилися пірамідними храмами і гігантськими кам'яними будівлями. Майя, крім іншого, винайшли ієрогліфічну писемність, займалися сільським господарством і металообробкою. Таємничий захід відбувся приблизно між 800 і 1000 роками н.е., а в якості основних причин загибелі Майя вчені називають війни, клімат і епідемії.

А як ви думаєте, чому зникла одна з найбільших древніх цивілізацій? Поділіться своєю думкою в коментарях і з учасниками нашого Telegram-чату

У майбутньому дослідники мають намір повернути частину лісового покриву, втраченого під час розкопок і робіт на старих ділянках, щоб зберегти делікатні елементи кам'яних будівель. Дерева зможуть забезпечити залишкам захист від прямих сонячних променів і вітру, які можуть пошкодити оригінальні кольору і фарби.