Успішний запуск супутника та повернення основного сегмента Falcon 9

У вівторок, 17 грудня цього року. Вранці за польським часом система підтримки Falcon 9 здійснила чергову, одинадцяту успішну операцію з доставки супутникового вантажу на орбіту. На вершині ракети знаходився важкий телекомунікаційний прилад JCSAT-18 / Kacific1 вагою майже 7 тонн. Спроби відновити відповідні компоненти системи підтримки також були частково успішними.

Базова ракета компанії SpaceX була вистрілена приблизно прибл. 1:10 ранку у вівторок, 17 грудня цього року. Навантаженням Falcon 9 став важкий телекомунікаційний супутник JCSAT-18 / Kacific1 — інструмент, створений для азіатських операторів з Сінгапуру (широкосмугові супутники Kacific) та Японії (SKY Perfect JSAT) концерном Boeing. Це забезпечити доступ до телефонних та Інтернет-послуг в Азіатсько-Тихоокеанському регіоні.

Місія Falcon 9 дозволила ввести об'єкт на цільову геосинхронну орбіту передачі. Супутник, маса якого майже 7 тонн, досяг свого остаточного положення на геостаціонарній орбіті завдяки власному рушію. Після калібрування він повинен бути введений в експлуатацію в першому кварталі 2020 року і зможе працювати протягом наступних 15 років.

Ракета Falcon 9 вирушила на свою 11-ту місію цього року зі станції SLC-40 у мисі Канаверал, штат Флорида. Основний сегмент ракети, раніше використаний двічі, був використаний для його виведення. Раніше це дозволило виконати місію CRS-17 у травні та CRS-18 у липні 2019 року. Завдяки цьому розглянута ракетна ступінь — це вже п'ятий сегмент Falcon 9, який здійснив щонайменше три польоти. У цьому конкретному випадку йому також вдалося благополучно приземлитися (на океанській баржі Звичайно я все ж люблю тебе — ОКСИЛЬНО), тому його можна використовувати далі.

Однак елементи аеродинамічного щита вершини ракети не можна було безпечно зібрати — її фрагменти потрапили прямо в океан, хоча були зроблені спроби їх захоплення за допомогою сіток, вивішених на плечах пані. Дерево і пані. Головний. За повідомленнями SpaceX, спроба була близькою до успіху, хоча результат був іншим. Однак фахівці SpaceX витягли частини покриття з Атлантики, спочатку оцінивши їх як придатні для наступної місії.

Кожна половина оснащена власним невеликим гальмівним двигуном, парашутними системами та системами наведення для полегшення їх безпечного повернення. Раніше SpaceX вже мав успіх у захопленні частин "обтікання", хоча це було лише ловом частини системи одним судном, а не тандемом пані. Дерево і пані. Головний.

Як колись підраховував Елон Маск, втрата аеродинамічного захисту створює збитки, порівнянні з викиданням в океан "шести мільйонів доларів на піддоні". Отже, розробка методу їх відновлення розглядається як один із пріоритетів місій SpaceX.

Facebook Comments