Хмарні служби в наступ. Також у космічній галузі [КОМЕНТАР]

Ринкове значення хмарних послуг постійно зростає, а область їх використання — одна з найбільш динамічно розвиваються сфер сучасної економіки сьогодні. Матеріальна цінність цієї галузі діяльності зросте на 17 відсотків. у 2020 р. до 266,4 млрд. дол. США порівняно з 227,8 млрд. у 2019 р. — прогнозні аналітики компанії Gartner, Inc. "Це чіткий сигнал, що хмарні обчислення перестали бути лише технологічною цікавістю і стали повсякденним бізнесом", — заявляють представники Cloud Ferro в своєму останньому коментарі до ситуації на ринку промисловості.

Весь світ бізнесу пильно стежить за все більш технологічними хітами. Деякі галузі сміливо йдуть на шлях оцифрування, інші — обережно. Однак реалізація рішень на основі штучного інтелекту, Інтернету речей або сучасних бізнес-додатків завжди має фундамент у вигляді хмарних платформ. Поточне збільшення вартості ринку хмарних ситуацій — це лише початок. На думку аналітиків, у 2022 році розмір ринку та зростання сегмента хмарних послуг буде майже втричі більшим, ніж збільшення загальних ІТ-послуг.

Найціннішим сегментом загальнодоступного хмарного ринку будуть послуги, доступні в Програмному забезпеченні як модель обслуговування (SaaS), вартість яких, за прогнозами, зросте в 2020 році до 116 млрд доларів. До 2022 року цей ринок очікується до 150 млрд. Дол. Другий найвищий результат (50 мільярдів доларів США) припаде до послуг хмарного обміну в моделі IaaS (інфраструктура як послуга). Цей сегмент також буде найшвидше зростаючим ринковим сегментом. За даними аналітичного офісу Gartner, Inc., він збільшиться на 24 відсотки. Це збільшення призведе до попиту компаній на сучасні програми, реалізація яких не може бути підтримана традиційними центрами обробки даних.

Більшість опитаних нами ІТ-директорів згадують інвестиції в різні хмарні послуги серед трьох найважливіших інвестиційних пріоритетів. Зі зростаючою залежністю бізнес-діяльності від хмарних технологій ІТ-відділи будуть все частіше мігрувати дані компанії та розробляти власні хмарні додатки.

Сид Наг, віце-президент з досліджень Gartner, Inc.

Аналітики Gartner, Inc. заявляють, що одним з найбільш конкурентоспроможних сегментів буде ринок послуг, керованих у хмарі (послуги менеджера). До 2020 року — до 60 відсотків глобальні компанії будуть реалізовувати подібні рішення від зовнішніх постачальників послуг. Це вдвічі більше, ніж у 2018 році. Sid Nag стверджує, що додаткові хмарні функції, сервіси прикладних програм або підтримка у впровадженні гібридних та багатошарових середовищ будуть важливою відмінною рисою для хмарних компаній.

CloudFerro підписав контракт з німецьким космічним агентством DLR.

Ми раді виконувати припущення Європейської комісії щодо програми «Коперник» та проектів DIAS. У CODE-DE ми маємо намір досягти синергії та використовувати знання, досвід та методи обробки даних, розроблені під час управління іншими платформами.

Мацей Кшижановський, президент правління CloudFerro

Компанія має багаторічний досвід надання хмари для європейських проектів, пов'язаних із забезпеченням масивних наборів даних із спостережень Землі. Він реалізує один з найбільших контрактів, який польським ІТ-компаніям вдалося виграти для космічного сектору. Він співпрацює з провідними організаціями та установами, що займаються даними із супутників — Європейським космічним агентством, EUMETSAT або ECMWF.

Зростаючий інтерес до хмари у світі перетворюється на рішення, які з’являються у нашому домашньому дворі. Національна хмара розпочалася, і незабаром Міністерство оцифровування має оголосити тендери на побудову системи збору даних на основі хмарних обчислень, яку могли б використовувати державні установи та органи місцевого самоврядування. На додаток до потреб бізнесу, такі ініціативи зверху вниз дадуть вітер для наших рідних постачальників ІТ-рішень, включаючи послуги хмарних обчислень.

Зростання інтересу до хмарних обчислень у Польщі підтверджується також результатами дослідження «Громадська хмара в Польщі 2019 — використання, безпека, плани розвитку», проведеного IDG у співпраці з Oktawave серед компаній, які використовують або планують використовувати хмарні рішення. Майже третина (30 відсотків) підприємств, які планують збільшити витрати на послуги IaaS, бачать це на рівні близько 11-29 відсотків, тоді як 23 відсотки за оцінками, ці витрати будуть приблизно на 30-49 відсотків вищими. Компанії, які планують скоротити хмарні витрати, мають 1% маржу.

Стаття ґрунтувалася на матеріалі, наданому CloudFerro.

Facebook Comments