Гіперзвуковий заряд B-52H. Один тест ближче до стрільби

8 серпня військово-повітряні сили США провели чергове випробування літака АРМ-183А, розпорядженого повітряним пуском швидкого реагування (ARRW), на прибережному полігоні Point Mugu на каліфорнійському узбережжі поблизу Лос-Анджелеса. Тест був пасивним і полягав у перевірці поведінки випробувального заряду в польоті під крилом літака-перевізника — у цьому випадку модифікований стратегічний бомбардувальник B-52H. Підхід, який був третім подібним польотом на сьогоднішній день, був описаний як "остаточний", що дозволяє перейти до більш прогресивного етапу тестування.

8 серпня цього року. було проведено випробування гіпертонічної ракети ARM-183A ARRW (зброя швидкого реагування), бомбардувальник B-52H, що належить до 419-ї випробувальної ескадрильї ВПС США. Місце запуску було на каліфорнійській базі Едвардса.

Протягом усього польоту літак перевозив свій вантаж під лівим крилом (разом з вірогідними розмірами та масовим макетом подібної конструкції, прикріпленою безпосередньо за ним, згідно з різними повідомленнями). Вся конфігурація піднімалася від місця зльоту до кругового польоту над регіоном Мохаве, потім направлялася до району морського хребта Пойнт Мугу над Тихим океаном.

Основна мета полягала в тому, щоб пасивно перевірити поведінку прототипу AGM-183A під кодовою назвою Celeri Responsio (у варіанті IMV-2, тобто інструментальний вимірювальний транспортний засіб) у крейсерських умовах — без краплі. Під час випробування були зібрані дані телеметрії та показання системи позиціонування GPS. Тест дозволив, серед інших перевірити взаємодію систем діагностики ракет з електронікою літаків. Були також перевірені процедури запуску, які будуть використовуватися під час незабаром запланованого першого незалежного тестового польоту.

Трансферний тест у суботу (третій у поточному циклі) вважався успішним. Також було зазначено, що це останній епізод перед майбутнім підходом до першого запуску цієї гіперзвукової ракети вільного польоту. Ядро гіперзвукової системи раніше успішно пройшло два аналогічні пасивні тести.

зображення
Рис. ВВС США / Джанкарло Касем [edwards.af.mil]

ARRW AGM-183A був розроблений значною мірою у зв'язку з роботою над технологічним демонстратором бойового сегменту DARPA (Агентство з перспективних науково-дослідних проектів у зоні оборони) під назвою Tactical Boost Glide (TBG). Мета — забезпечити ВПС США ракетою дуже великої швидкості, щоб прорвати жорстку оборону супротивника і виконати точні удари по важливим сильно укріпленим цілям, розташованим глибоко в тактичному полі бою.

У своїй заяві в понеділок, 10 серпня, віце-президент компанії Lockheed Martin Space Systems Дуг Грем зазначив, що перший тестовий запуск AGM-183A очікується до кінця 2020 року. Перші польотні випробування TBG мають бути проведені в аналогічний час.

"Гіперзвукова зброя дозволить США досягти будь-якої цілі, в будь-якому місці та в будь-якому театрі операцій", — сказав генерал Тімоті Рей, командир Глобального ударного командування ВПС. У цій ролі ARRW має відповісти на вже вдосконалені ракетні проекти, розроблені та випробувані КНР та Російською Федерацією (включаючи систему «Авангард»).

Ракети AGR-183A ARRW повинні дозволяти вражати цілі на великі відстані і зі швидкістю, що перевищує Мах 5. Їх оголошений дальність повинен бути не менше 1000 миль (1609 км). За задумом вони оперативно впишуться в сегмент використання маневруючих ракет AGM-86C / D CALCM, виведених у грудні 2019 року. ARRW повинен ініціювати включення гіперзвукової зброї в арсенал американських ВПС.

Розробка та тестування системи в США — це широкомасштабний проект — як науково-дослідних центрів AFTC (Центр випробувань ВВС), так і NAWCWD (Відділ озброєння Центру військової війни США Надал), а також офіс. програми Міністерства оборони та самого промислового підрядника, Локхід Мартін. Компанія несе відповідальність за розробку та інтеграцію ракетного демонстратора під контакт у розмірі 480 мільйонів доларів США — укладено у серпні 2018 року.

Facebook Comments