Закон про електросамокатах був знову переглянутий

У новій редакції документа прописані швидкісні ліміти і розмір покарання. Також планується впровадити єдину базу даних, де буде зберігатися вся інформація про транспортний засіб

На останньому пункті хочеться зупинитися детальніше. Зайдемо, для початку з іншого боку. В рамках обговорення правок до законопроекту, парламентарії вирішили оснащувати самокати, які прирівнюються до транспортних засобів, спеціальними QR-мітками, при зчитуванні якій буде виводитися вся технічна інформація самоката. Однак, щоб інформація відображалася в базі, її треба туди внести. І тут виникає питання, а хто цим буде займатися? Продавець, який продав цю штуковину або, навпаки, покупець. Знову ж, ніде не вказано, чи обов'язково вносити ці дані в систему. Скажемо більше, ніхто навіть не говорить про те, що вона буде з себе представляти.

Але повернемося до самокати, ми не випадково заговорили про транспортні засоби, так як до них будуть прирівняні тільки ті самокати, потужність яких перевищує 250 Вт. Якщо говорити конкретніше, то такі самокати юридично стають мопедами, і для управління ними знадобиться права категорії «М». Якщо ж потужність самоката менше вищевказаної, то права не потрібні. Правда, швидкість обох як на пішохідних доріжках, так і на проїжджій частині обмежується двадцятьма п'ятьма кілометрами на годину.

Facebook Comments