Volvo вб’є свої автомобілі з ДВС і автосалони

До 2030 року шведська марка хоче серйозно переосмислити своє існування. У планах — повна електрифікація і відмова від автосалонів.

Так, в Volvo серйозно налаштовані продавати свої автомобілі виключно в мережі. Керівництво марки вважає, що інтернет-продажу є більш комфортними для клієнтів, крім того такий підхід підвищить прозорість ціноутворення. Правда, цілком від дилерів відмовлятися не будуть, так як передпродажну підготовку машин і сервісне обслуговування ніхто не відміняв.

Що стосується електрифікації, то це чи не головна мета концерну. Поступово Volvo вже встає на ці рейки, виводячи на ринок нові моделі, наприклад, недавній Volvo XC40 P8 AWD Recharge. Наступний крок — повна відмова від гібридних моделей.

Facebook Comments