Volkswagen використовує ще одну хитрість для зниження викидів автомобілів

Йдеться про затримку зниження оборотів двигуна при відпуску дросельної заслінки. Іншими словами, коли водій прибирає ногу з педалі газу, обороти падають не в той же момент, а з паузою. Цей ефект особливо помітний на автомобілях з «механікою»

Дуглас Скорупський, менеджер зі стратегії трансмісії Volkswagen of America, в інтерв'ю Autoweek заявив, що зависання обертів двигуна знижує викиди оксиду азоту (NOx) автомобілями.

«Коли ви прибираєте ногу з дросельної заслінки, ми намагаємося запобігти попаданню великої кількості повітря в камеру без палива. Якщо повітря потрапляє таким чином, коли ви повторно натискаєте на газ, створюється збіднена суміш (співвідношення повітря — паливо вище 14,7: 1), в результаті чого утворюється підвищена кількість оксидів азоту або NOx. За допомогою затримки триває подача палива разом з повітрям, щоб уникнути збідненого суміші і запобігти утворенню NOx », — сказав Скорупський.

Програма управління ДВС налаштована таким чином, що вона відкладає відключення подачі палива на кілька мілісекунд після того, як водій повністю прибере ногу з педалі газу. Це додає достатньо палива, щоб повітря не порушив хімічний баланс «чистого згоряння».

Facebook Comments