Власників Lexus і Subaru назвали найбільш відданими

Аналітичне агентство J.D. Power вивчило лояльність покупців автомобільних брендів, представлених на ринку США. На основі відгуків, зібраних в період з червня 2019 по травень 2020 року, був складений рейтинг компаній з найбільш лояльними клієнтами. Лідером за цим показником серед преміальних марок, як і в минулому році, виявився Lexus. Першим серед масових брендів став Subaru

Зі звіту аналітиків слід, що власники автомобілів Lexus більшою мірою віддані бренду, ніж інші: майже половина клієнтів (48 відсотків) вибрали б автомобіль цієї японської марки повторно. У топ-5 преміальних брендів з найбільш лояльними клієнтами потрапили Mercedes-Benz (47,8 відсотка), BMW (45,1 відсотка), Porsche (44,9 відсотка) і Audi (43,4 відсотка).

У масовому сегменті місця розподілилися наступним чином: на першому рядку Subaru з результатом 60,5 відсотка, слідом з мінімальним відставанням Toyota (60,3 відсотка), а замикає трійку Honda (58,7 відсотка). У п'ятірку також потрапили RAM (57,3 відсотка) і Ford (54,3 відсотка). Найнижчі результати у брендів, що входять в концерн FCA: це Fiat, на користь якого висловилися за все 10,4 відсотка власників, Chrysler (14,1 відсотка) і Dodge (17,8 відсотка).

Facebook Comments