Виробник пилососів внесе вклад в розвиток електромобілів

Засновник і глава британської компанії Dyson Джеймс Дайсон в інтерв'ю The Times розповів подробиці про проект електромобіля, який його фірма розробляла два роки — в 2017-2019-му, — і в підсумку закрила

Носив кодове позначення N526 електромобіль повинен був представляти собою повнорозмірний кросовер, здатний проїжджати на одній зарядці до 965 км, при цьому він міг би розганятися з місця до 100 км / год всього за 4,8 секунди. У машини планувався алюмінієвий кузов і семимісний салон. Значний запас ходу кросоверу з розрахунковим вагою 2,6 тонни повинні були забезпечувати інноваційні твердотільні акумулятори, які розробляє Dyson. Ємність цих батарей не знижується навіть в сильні морози. Довжина N526 становила б 5 метрів, висота — 1,7 метра. Машину планувалося наділити особливо виразним екстер'єром. «Колеса більше, ніж на будь-якому сучасному легковому автомобілі. Кут нахилу лобового скла — крутіше, ніж у Ferrari », — каже Дайсон.

Спочатку Dyson планував інвестувати в розробку і виробництво електромобіля $ 2,5 млрд. На питання журналіста The Times, чи може компанія повернутися до цієї ідеї, Джеймс відповів так — тільки якщо у неї з'явиться потенціал для комерційного успіху. Хоча проект електромобіля закритий, напрацювання по ньому не пропадуть. Твердотільні батареї, які планувалися для N526, будуть пропонуватися стороннім автовиробникам. Вони повинні вийти набагато більш ефективними і компактними в порівнянні з нинішніми літій-іонними, тому Dyson очікує високий попит на них.

Facebook Comments