Вік машини — її перевага

Головний менеджер по проекту Nissan GT-R Хіроші Тамура назвав одним з конкурентних переваг спорткара відсутність принципових оновлень протягом 13 років

Хіроші Тамура дав зрозуміти, що Nissan і далі буде намагатися дотримуватися консервативного підходу до розробки спорткарів, щоб японські драйверські моделі залишалися доступними для споживача.

Тамура підкреслив, що досвід еволюційного розвитку спорткарів протягом довгих років у Nissan є: наприклад, «фундаментальна платформа» Skyline R32 і R34 незмінна, хоча перша модель дебютувала в кінці 1980-х, а друга випускалася до початку 2000-х.

Хоча в компанії Nissan намагаються шукати позитив в довгому життєвому циклі моделі, продажу GT-R падають: наприклад, в Японії в 2019 році покупців знайшли 766 спорткарів — на 26 відсотків менше, ніж у 2017-му, а продажі в США за цей же період часу знизилися на 43 відсотки.

Facebook Comments