У Toyota перемогли недуга за запасом ходу у електромобілів

Японський концерн придумав спосіб збільшити запас ходу електрокарів до 1000 кілометрів і приступив до тестування нового типу акумуляторів для електрокарів, які, власне, і є тим самим способом

Телевізори з таким: замість літій-іонних батарей необхідно використовувати фторид-іонні. Вони забезпечують щільність зберігання заряду приблизно в десять разів вище, ніж традиційні літій-іонні. Однак твердотільні батареї такого типу працюють тільки при дуже високих температурах — близько 150 градусів за Цельсієм. Так що, інженерам ще доведеться поламати голову над теплообміном.

Тим часом, такі акумулятори, які крім усього іншого є компактними і ємними, теоретично дозволили б різко збільшити запас ходу електромобілів. По суті, мова йде про збільшення відразу вдвічі: до тисячі кілометрів проти нинішніх 400-500 кілометрів у серійних електрокарів на кшталт Jaguar I-Pace або Audi e-tron.

Facebook Comments