У Peugeot вирішили переглянути погляди на левів

Французький бренд провів ребрендинг свого логотипу, звернувшись до минулого. Перший автомобіль, який буде володіти новою геральдикою — новий Peugeot 308.

Отже, що змінилося — тепер лева малюють не в повний зріст, а тільки його голову, яку обрамляє геральдичний щит. Кольори монохромні — чорний і білий. Знаючі люди згадають, що подібний логотип використовувався ще в 1960-х роках, і матимуть рацію. Дійсно, саме його було вирішено взяти за основу. Уважні ж додадуть, що бачили цей лейбл на концепті E-Legend трирічної давності.

Сенс ребрендингу криється в тому, що новий логотип повинен допомогти автомобілям стати більш впізнаваними, так як щитовидний знак мало якими виробниками використовується. Крім того, геральдичний логотип асоціюється з багатьма історичними моделями, що теж може зіграти на руку впізнаваності поточних моделей.

Facebook Comments