У Bugatti пояснили причини відмови від седанів

Гучний проект 16C Galibier міг стати другою моделлю компанії, але так і не відправився в серію. І тепер відомо, чому

Свого часу цей автомобіль був проривним. Концепт принципово нової моделі з чотирма дверима і п'ятимісцевим салоном Bugatti показала ще в 2009 році, і практично відразу після прем'єри Galibier у нього з'явилися цілком виразні серійні перспективи. Помісь седана і Фастбек повинна була вийти на ринок в 2013-му і стати наймасовішою моделлю: планувалося, що покупців у неї буде раз в 10 більше, ніж у тодішнього «Вейрона».

Але щось не зрослося. Спочатку терміни було перенесено на пару років, а потім фірма повністю відхрестилася від цього проекту. І добре, якщо б автомобіль виявився складним в технічному виконанні, але каменем спотикання став … дизайн. Шеф-стиліст Bugatti Ахім Аншайдт заявив виданню Hagerty, що серійний Galibier повинен був отримати зовсім іншу зовнішність, і робота над нею почалася ще на початку десятиліття. У процесі створення серійної версії модель стала помітно крупніше, а в її зовнішності з'явилися відсилання до історичних моделям. Але в результаті, за словами художника, вийшло щось безглузде. Відповідно, поставленої спочатку мети розробити стильний, динамічний і розкішний седан досягти не вдалося.

Facebook Comments