У бренда Chrysler немає майбутнього

Така ціна за створення альянсу між PSA і FCA — ліквідація брендів. Правда, одним Chrysler тут не обмежаться

Просто цей бренд — перший на черзі, і скорочувати його є через що — слабкі продажі, вкрай туманні перспективи щодо розвитку модельного ряду, який, чесно зізнаємося читачам Motorpage, кілька мізерний — всього дві моделі: мінівен Pacifica і застарілий седан з індексом « 300 ». Другий кандидат на вибування — Lancia. Тут справи йдуть ще гірше — одна модель, та й та продається тільки в рідній Італії.

Правда, існує і такий варіант — обидва бренди будуть наповнені моделями Peugeot і Citroen, які будуть продаватися під «прапорами» Chrysler і Lancia. Хоча, варіант з ліквідацією здається найбільш імовірним, враховуючи, що керівництво альянсу вже оголосило про наміри скоротити кількість автомобільних платформ.

Facebook Comments